سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

در تاریخ 8 فوریه 2017 مجلس لوکزامبورگ قانون جدیدی راجع به مهاجرت را ارائه داد، که هدف آن افزایش جذابیت لوکزامبورگ به عنوان یک کشور میزبان برای استعدادهای خارجی است. نوآوری اصلی این قانون، پیاده سازی دسته جدیدی از سرمایه گذاری در لوکزامبورگ و گرفتن مجوز اقامت در این کشور برای متقاضیان خارجی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

مهاجرت و سفر به لوکزامبورگ نشان دهنده یک ستون اصلی اقتصاد است که همیشه به کار و سرمایه گذاری خارجی متکی می باشد. این اقتصاد پویا باعث شده است که لوکزامبورگ نه تنها یک مرکز جهانی برای امور مالی، بیمه و بانکداری باشد، بلکه مکان جذابی برای سرمایه گذاران متعدد در سال های اخیر گردد. مقررات مهاجرت جدید پاسخ به چندین الزامات از جمله، نیاز به تنوع بخشیدن به اقتصاد محلی و ادامه جذب دسته های خاصی از مهاجران برای تشویق سرمایه گذاری بیشتر در لوکزامبورگ برای تنوع بخشیدن به اقتصاد ملی را می دهد.

اقامت سرمایه گذاران در لوکزامبورگ

عمدتا مهمترین ویژگی قانون از لحاظ اقتصادی، ایجاد مجوز اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری است، که هدف آن تنوع بخشیدن به اقتصاد ملی و تشویق کارآفرینی در لوکزامبورگ است. کشورهای خارجی که علاقه مند به سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می باشد، می توانند سرمایه گذاری حداقل 500،000 یورو در یک شرکت لوکس موجود (با فعالیت های تجاری، صنعتی یا صنایع دستی) و متعهد به حفظ شغلی موجود برای مدت پنج سال را برای دریافت مجوز اقامت به عنوان یک سرمایه گذار انتخاب کنند.

اقامت سرمایه گذاران در لوکزامبورگ

 

قوانین سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

جهت سرمایه گذاری در اوکزامبورگ سرمایه گذار باید حداقل 3،000،000 یورو در یک ساختار سرمایه گذاری/ مدیریت جدید که دارای دفتر ثبت شده خود در لوکزامبورگ است و دارایی مناسب را ثابت کرده داشته باشد. (شرایط اخیر با توجه به فعالیت ساختار، تنظیم فضای دفتر، مالی، منابع انسانی و فنی مورد نیاز، تعداد مشاغل و روابط قرار دادی با متخصصان بخش مالی می باشد). علاوه بر این، سرمایه گذاران جهت ثبت شرکت در لوکزامبورگ و ساختار مدیریت باید حداقل دو نفر را استخدام کرده و قوانین حسابداری و اداری مناسب داشته باشند، یا سپرده حداقل EUR 20،000،000 با موسسه مالی مستقر در لوکزامبورگ و حفظ این سرمایه گذاری برای حداقل پنج سال را داشته باشند.

خرید ملک در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری هایی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به خرید ملک در لوکزامبورگ و مستغلات مربوط می شوند، ممنوع است و باید قبل از تحویل مجوز موقت برای اقامت، سرمایه گذاری انجام شود. در مورد سه گزینه اول، سرمایه گذاری باید شامل 75٪ از وجوه خود متقاضی باشد، در حالی که 25٪ باقی مانده می تواند حداقل برای مدت سه سال قرض گرفته شود. آخرین گزینه هر وامی را حذف می کند. مجوز اقامت برای سرمایه گذاران برای یک دوره اولیه از سه سال معتبر است.

روش های مختلفی برای مهاحرت به لوکزامبورگ وجود دارد، با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید تا شما را در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *