سایت کاریابی ایتالیا

برای مشاغل غیر از آموزش انگلیسی و احتمالا فناوری اطلاعات، در اختیار داشتن دانش زبان ایتالیایی نیز ضروری خواهد بود. در نظر داشته باشید که آلمانی ها، فرانسوی ها و اسلوونیایی ها نیز در این مناطق به زبان ایتالیایی صحبت می کنند که مرزهای کشورهای مختلف را تشکیل می دهند. استفاده از هر گونه تماس شخصی با شبکه شانس شما را بسیار بهبود می بخشد. همچنین شما میتوانید برای مهاجرت کاری به ایتالیا نیز اقدام کنید ، برای این کار میتوانید با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

امکان کاریابی ایتالیا

در نظر داشته باشید که کشور ایتالیا طی چند سال گذشته به شدت تحت تاثیر بحران مالی بین المللی قرار گرفته است که این امر هنوز هم ادامه دارد. در این راستا رقابت بر سر کاریابی ایتالیا زیاد است، به ویژه در جنوب کشور که اقتصاد کشاورزی به روی کار است این امر به وضوح مشاهده می گردد. در نظر داشته باشید که هنوز هم فرایند استخدام در بخش مهندسی و داروسازی، گردشگری، فناوری سبز؛ غذا و نوشیدنی ها نیز صورت می گیرد. دقت کنید که بدلیل موارد ذکر شده در فوق؛ بسیاری از فارغ التحصیلان انگلستان با اتباع ایتالیایی رقابت خواهند کرد. در نظر داشته باشید که فرایند اخذ ویزای کار ممکن است برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا کمی دشوار به نظر برسد.

  • صنایع عمده: گردشگری، ماشین آلات، وسایل نقلیه موتوری، مواد شیمیایی، آهن و فولاد، پردازش مواد غذایی، منسوجات، مد، لباس؛ کفش، سرامیک.
  • شرکت های بزرگ: Enel (قدرت) Eni (شرکت انرژی یکپارچه)، فیات، Finmeccanica (هوا فضا و دفاع)، Generali Group (بیمه)، Intesa Sanpaolo (بانکداری)، علوم پیشرو Biosciences، Pirelli، Telecom Italia، UniCredit Group (بانکداری).

شرایط کاریابی ایتالیا

  • میانگین ساعات کار: 40 ساعت در هفته.

تعطیلات: برای مهاجرت به ایتالیا باید در نظر داشته باشید که حداقل چهار هفته به تعطیلات سالانه اختصاص داده شده است. علاوه براین 11 روز به تعطیلات عمومی در کشور اختصاص داده شده است.بخاطر داشته باشید که نرخ های مالیاتی در این کشور مترقی می باشد که دامنه آن در حدود 23 تا 43 درصد نیز خواهد بود. فراموش نکنید که مالیات UK و وضعیت بیمه ملی شما با درآمد گمرک HM (HMRC) نیز بررسی می شود لذا پیشنهاد می گردد که اطمینان حاصل کنید که هیچ حقوق بازنشستگی بریتانیا را از دست نمی دهید.

درخواست کاریابی ایتالیا

شما برای درخواست شغل نیازی به اقامت در کشور ایتالیا ندارید، چرا که اغلب مشاغل به صورت آنلاین تبلیغ می شوند. با این حال، اگر شما در کشور خود هستید می توانید از طریق شبکه؛ شانس خود را بهبود بخشید.

برنامه های کاربردی با استفاده از CV؛ نامه پوشش یا فرم درخواست توسط شرکت معلومه نیز صورت خواهد گرفت. برنامه های کاربردی متداول رایج هستند و باید نشان دهند که چرا شما مایل به شرکت می باشید و می توانید آن را ارائه دهید. رزومه شما و تمام نامه های درخواست بایستی به زبان ایتالیایی باشد مگر اینکه خلاف آن ذکر شود. شما همچنین باید مدرک دانشگاهی و گواهینامه خود را به زبان ایتالیایی ترجمه کنید و فرم های درخواست آنلاین را به شرکت های بزرگ بین المللی که در ایتالیا حضور دارند ارائه دهید.

درخواست کاریابی ایتالیا

درخواست کاریابی ایتالیا

لیست سایت های کاریابی در ایتالیا

موتورهای جستجوی کارهای عمومی و کارهای رده بندی شده در ایتالیا:

با سایت های زیر می توانید انتظار پاسخگویی را داشته باشید (افرادی که به درخواست/ CV ارسال شده ی شما رسیدگی می کنند) با این وجود، به شما پیشنهاد می شود که این سایت ها را امتحان کنید چون هرگز نمی دانید که به چه ارتباطاتی خواهید رسید و یا چه ارتباطی می توانید از یک ایمیل یا برنامه ساده بگیرید.

  • Just Landed: یک منبع خوب که به پورتال های جستجوی کاری مفید برای ایتالیا ارتباط دارد.
  • NJobs: یک سایت جستجوی دیگر برای ایتالیا است. دارای ظرفیت وسیعی از موقعیت شغلی.
  • Career Jet
  • Indeed: همتای سایت بزرگ جستجوی کار ایالات متحده Indeed.com.
  • Trovit: با اینکه سازمان یافته ترین فهرست شغلی نیست، اما به هر حال آنها را بررسی کنید. من سایت های جستجوی محل شغل را ترجیح می دهم.
  • Job Rapido: عاشق صفحه اصلی بسیار ساده Googlesque می شوید.
  • Learn 4 Good:این سایت تمایل به ارائه ی مشاغل آموزشی دارد، اما در بخش های دیگر هم کار ارائه می دهد.

آژانس های استخدامی محلی ایتالیا

  1. In Job
  2. Job Italia Spa
  3. Job Italia SPA
  4. Job Italy Spa
  5. Job Italia
  6. Manpower
  7. Job Italia S.P.A.
  8. Antal International
  9. Job Italia S.P.A.
  10. JOB ITALIA SPA – Agenzia per il lavoro FILIALE
  11. Job Italia Spa Agenzia Per Il Lavoro
  12. Hays Srl
  13. Alexander Hughes Italia Spa

جهت اطلاع از شرایط اخذ ویزای کار در ایتالیا با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دو شهر شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و تهران تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در مورد سایت های کاریابی ایتالیا

1- برای شاغل شدن در ایتالیا دانستن زبان ایتالیایی ضروری است؟

برای مشاغل غیر از آموزش انگلیسی و احتمالا فناوری اطلاعات، در اختیار داشتن دانش زبان ایتالیایی نیز ضروری خواهد بود.

2- کاریابی در ایتالیا آسان است؟

کشور ایتالیا طی چند سال گذشته به شدت تحت تاثیر بحران مالی بین المللی قرار گرفته است که این امر هنوز هم ادامه دارد. در این راستا رقابت بر سر کاریابی ایتالیا زیاد است.

3- فرآیند استخدام برای چه مشاغلی در ایتالیا انجام می¬گیرد؟

در ایتالیا هنوز هم فرآیند استخدام در بخش مهندسی و داروسازی، گردشگری، فناوری سبز، غذا و نوشیدنی¬ها صورت می¬گیرد.

4- میانگین ساعات کار در ایتالیا چند ساعت است؟

میانگین ساعات کار در ایتالیا 40 ساعت در هفته است.

5- برای درخواست شغل در ایتالیا از چه طریقی می¬توانیم اقدام کنیم؟

شما برای درخواست شغل نیازی به اقامت در کشور ایتالیا ندارید، چرا که اغلب مشاغل به صورت آنلاین تبلیغ می¬شوند و شما از طریق سایت¬های کاریابی و آژانس¬های استخدامی می¬توانید اقدام کنید.

6- برای درخواست کار در ایتالیا از طریق سایت¬های کاریابی چطور می¬توان اقدام کرد؟

شما با مراجعه به سایت¬های کاریابی در ایتالیا و پر کردن و ارسال فرم های درخواست آنلاین به شرکت¬های بزرگ بینالمللی که در ایتالیا حضور دارند می¬توانید مدارک خود را برای شغل مورد نظرتان ارائه دهید.

7- مدارک لازم برای درخواست کار در ایتالیا به چه زبانی باید ترجمه شوند؟

شما باید مدرک دانشگاهی و گواهینامه خود را به زبان ایتالیایی ترجمه کنید.

8- آیا از طریق سایت¬های کاریابی در ایتالیا می¬توان شغل مد نظر را یافت؟

بله، سایت¬های کاریابی در ایتالیا موتورهای جستجوی کارهای عمومی و کارهای رده بندی شده در ایتالیا هستند که به شما در یافتن شغل مد نظرتان کمک می¬کنند.

9- چگونه از طریق سایت¬های کاریابی در ایتالیا می¬توان شغل یافت؟

در واقع بعد از تکمیل فرم¬هایی که در این سایت¬ها قرار داده شده است، افرادی هستندکه به درخواست یا CV ارسال شده¬ی شما رسیدگی می¬کنند.

10- کدام یک از سایت¬های کاریابی ایتالیا در یافتن شغل بیشتر به ما کمک می¬کند؟

Just Landed، N Jobs، Indeed، Career Jet

11- برای یافتن مشاغل آموزشی کدام سایت کاریابی در ایتالیا را پیشنهاد می¬دهید؟

سایت Learn 4 Good، تمایل به ارائه¬ی مشاغل آموزشی دارد، اما در بخش¬های دیگر هم کار ارائه می¬دهد.

4/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *