زندگی در لهستان چگونه است

به عنوان یک آمریکایی که بخشی از زندگی خود را در لهستان صرف کرده است (من نیز یک شهروند لهستانی هستم) من در مورد زندگی در لهستان بسیار تحقیق کرده ام. اولین چیزی که مردم می پرسند این است که اقتصاد لهستان چگونه است یا هزینه زندگی در لهستان چگونه است و برای دریافت جواب این سوالات ادامه مقاله را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط زندگی در لهستان چگونه است

لهستان یک کشور اروپایی مدرن است که کمونیسم را یک قرن پیش ترک کرد. اگر شما یک روحیه کارآفرینی داشته باشید می توانید پول زیادی را در لهستان بدست آورید. نیروی کار در لهستان باید مهارت های مشخصی داشته باشید. اگر شما یک کارآفرین یا یک مدیر هستید، اگر در استاندارد سبک زندگی لهستان تأثیر بگذارید، ثروتمندتر از همتایان خود در لندن یا نیویورک می شوید. من می دانم که مردم با من در این مورد مخالف نیستند، اما کار انسانی، از فروشندگی لباس بچه ها تا پاک کننده های خانه، معلمان ویژه برای فرزندان شما، مربیان شخصی و افراد ماساژور و گارنیرها بسیار حقوق کمی دارند.

اقامت در لهستان

من تجربه زندگی در لهستان را دارم مردم این کشور خیلی خندان نیستند، همچنین آب و هوا در لهستان خیلی مناسب نیست. این آب و هوای میکروتیک است که رطوبت از آتالانتا از شمال با آب و هوای سرد روبرو می شود و عمدتا مرطوب، ابری و سرد است. تنها پنج روز واقعا آفتابی در بهترین حالت در این کشور وجود دارد. آیا مردم لهستان رفتاری دوستانه دارند؟ من فکر می کنم به طور کلی مردم لهستان رفتاری دوستانه دارند.

اقامت در لهستان

شما افراد کمی را می بینید که در مورد زندگی دیده منفی و عصبانی داشته باشند، اما در تجربه من مردم در لهستان بسیار خوب هستند. اساسا اگر چیزی شکسته شود، مشکل شماست، حتی اگر اتحادیه اروپا به شما یک گارانتی دو ساله بدهد. برای دریافت یک محصول معیوب، باید همه چیز را ثابت کنید.

مهاجرت به لهستان

از لحاظ جمعیت شناختی، لهستان خیلی زود از 40 میلیون به 35 میلیون نفر می رسد. مردم چند بچه دارند و بسیاری از آنها به ایالات متحده آمریکا، انگلستان و در حال حاضر آلمان به عنوان شهروندی اتحادیه اروپا مهاجرت می کنند. در بعضی از موارد این عالی است، قیمت مسکن در لهستان باید همچنان کاهش یابد، اما از سوی دیگر، دولت قادر نخواهد بود که صورتحساب را پرداخت کند و به مردم مالیات دهد یا برای حقوق بازنشستگان درآمد خوبی را پرداخت کند. من فکر می کنم در نهایت شرایط زندگی در لهستان مهاجران را از اوکراین و آسیا و ترکیه دعوت خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *