زایمان در کانادا با ویزای توریستی

تولد فرزند و زایمان در کشور کانادا در سال های اخیر به یکی از راه های اخذ اقامت و تابعیت برای فرزند و والدین وی تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی چگونگی تولد فرزند در کانادا از طریق ویزای توریستی می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت زایمان در کانادا با ویزای توریستی
  • شرایط عمومی زایمان در کانادا با ویزای توریستی
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و اخذ تابعیت
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و قوانین اخذ تابعیت
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و شرایط لازم اخذ تابعیت
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و اخذ تابعیت والدین
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مزیت های تابعیت
  • شرایط زایمان در کانادا با ویزای توریستی
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و تابعیت مضاعف
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و دلایل انتخاب کانادا
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مراجعه به پزشک
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و بهترین بیمارستان ها
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های تولد
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های اقامت
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مزایای اقامت
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد زایمان در کانادا با ویزای توریستی

اهمیت زایمان در کانادا با ویزای توریستی

در سال های اخیر زایمان در کانادا به یکی از روش های اخذ تابعیت برای کودک و سپس فراهم کردن شرایط برای اخذ اقامت والدین تبدیل شده است. کشور کانادا بنا به دلایل فراوانی از جمله برترین مقاصد مهاجرتی برای والدین ایرانی محسوب می شود. از مهم ترین این دلایل می توان به بالا بودن سطح رفاه اجتماعی، حقوق شهروندی، تنوع فرهنگی، امنیت و آرامش و بالا بودن سطح درآمد را نام برد.علاوه بر این موارد تنوع فرهنگی، بالا بودن کیفیت زندگی، برخورداری از بیمه سلامت و بالا بودن استانداردهای زندگی در این کشور سالانه مهاجران زیادی را روانه این کشور می کند. همه این عوامل موجب می شود تا این کشور در بالاترین فهرست مقاصد متقاضیان ایرانی قرار گیرد.دولت کانادا در جهت اعطای مجوز اقامت دائم به مهاجران، برنامه های متنوعی را به آن ها ارائه می دهد. متقاضیان اخذ اقامت و تابعیت این کشور شگفت از روش تولد فرزند و زایمان در این کشور می توانند کلید طلایی اقامت این ایده آل ترین کشور جهان برای زندگی را از آن خود کنند.از آن جا که کانادا کشور بسیار پهناوری است که جمعیت کمی را در خود جای داداه است؛ در صورتی که متقاضیان دارای هر یک از شرایط اخذ اقامت این کشور باشند، به راحتی می توانند در این کشور زندگی و اقامت کنند و پس از اخذ تابعیت و شهروندی از همه حقوق شهروندی شهروندان این کشور برخوردار شوند.

متخصصان مهاجرت و مشاوران موسسه مهاجرتی و حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی با تهیه این مقاله به توضیح چگونگی زایمان در کانادا از طریق ویزای توریستی پرداخته اند. اگر قصد تولد فرزند خود را در کانادا با هدف اخذ تابعیت این کشور دارید، این مقاله را از دست ندهید.

شرایط عمومی زایمان در کانادا با ویزای توریستی

یکی از روش های اخذ اقامت و تابعیت کشور کانادا تولد در این کشور می باشد. بر اساس قوانین اعطای تابعیت متولد شدن کودک در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا نه تنها موجب اعطای تابعیت و شهروندی به کودک می شود بلکه پدر و مادر این کودک می توانند از مزایای تابعیت کودک خود برخوردار شوند.در برخی از کشورهای اروپایی پدر و مادر پس از بازنشسته شدن می توانند اقامت کشوری را اخذ کنند که کودک آن ها در آن متولد شده است. در واقع تولد کودک در کشورهای اروپایی موجب اخذ اقامت و تابعیت برای والدین این کودک نمی شود. به طور کلی کشورهای جهان به منظور اعطای تابعیت بر اساس دو قانون خون و خاک عمل می کنند.

اخذ اقامت از طریق قانون خون

بر اساس قانون خون اگر کودکی در یک کشور اروپایی از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت آن کشور باشند، آن کودک نیز تابعیت آن کشور را اخذ می کند. بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا از قانون خون تبعیت می کنند.

اخذ اقامت از طریق قانون خاک

بر اساس قانون خاک اگر کودکی در خاک یک کشور اروپایی متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر، این کودک تابعیت آن کشور را بر اساس تولد در خاک آن کشور اخذ می کند. در میان همه کشورهای اتحادیه اروپا فقط کشور پرتغال است که بر اساس قانون خاک شهروندی و تابعیت اروپا را اعطا می کند.

کشورهای کانادا و آمریکا نیز بر اساس قانون خاک شهروندی را اعطا می کنند. بر این اساس متقاضیان فراوانی با مدیریت زمان تولد کودک خود در کشورهای مقصد و تولد کودک در کشورهایی که تابعیت را از طریق قانون خاک اعطا می کنند، تابعیت این کشورها را برای کودکان خود اخذ می کنند.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و اخذ تابعیت

به طور کلی سیستم اعطای اقامت و تابعیت کشور کانادا بر اساس قانون خون و خاک می باشد. در واقع اگر کودکی در کشور کانادا متولد شود، در صورتی که یکی از والدین و یا هر دوی آن ها دارای اقامت و تابعیت کانادا باشند، این کودک اقامت و تابعیت کانادا را دریافت می کند. بر اساس قوانین اعطای تابعیت کانادا در سال 2021 اعطای تابعیت کودک متولد شده در این کشور بر اساس قانون خاک و خون می باشد.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و اخذ تابعیت

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و اخذ تابعیت

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و قوانین اخذ تابعیت

کشور کانادا در مورد اعطای تابعیت از قانون خون و خاک تبعیت می کند. بر این اساس کودکی که در این کشور متولد می شود و دارای پدر و مادر تبعه و شهروند کانادا می باشد، تابعیت این کشور را اخذ می کند. از جمله قوانین اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق تولد این موارد را می توان ذکر کرد:

  • در صورتی که پدر و مادر کودکی دارای حق شهروندی و تابعیت کشور کانادا باشند، کودک نیز شهروندی و تابعیت این کشور را اخذ خواهد کرد.
  • در صورتی که کودکی در کانادا متولد شود اما پدر و مادر وی فاقد تابعیت این کشور باشند و در کشور کانادا زندگی کنند، تابعیت به کودک منتقل می شود.
  • در صورتی که شهروند و تبعه کانادا با یک زن خارجی ازدواج کند، کودک آن ها تابعیت کانادا را دریافت می کند. در صورتی که این کودک در خارج از کشور کانادا به دنیا آمده باشد، این تابعیت را دریافت خواهد کرد.
  • در صورتی که کودکی از مادر تبعه کانادا متولد شود، این کودک تابعیت کانادا را دریافت خواهد کرد. در صورتی که این کودک در خارج از کشور کانادا به دنیا آمده باشد، این تابعیت را دریافت خواهد کرد.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و شرایط لازم اخذ تابعیت

به طور کلی برای اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق تولد کودک و شرایط خانوادگی وی باید دارای شرایط لازم باشد. از جمله شرایط مهم در این امر موارد زیر را می توان نام برد:

  • اگر کودک متولد شده در خاک کانادا دارای پدر و مادری باشد که فاقد تابعیت کانادا باشند، این کودک تابعیت کانادا را صرف نظر از تابعیت والدین خود دریافت می کند.
  • اگر مادر کودک دارای تابعیت و شهروندی کانادا باشد و پدر تابعیت یک کشور دیگر را داشته باشد و کودک در خاک کانادا متولد شود، کودک معمولا تابعیت پدر و مادر خود را نیز دریافت می کند.
  • اگر پدر دارای تابعیت و شهروندی کانادا باشد و مادر خارجی باشد، کودک متولد شده آن ها در کانادا تابعیت و اقامت کانادا را دریافت می کند. اگر این کودک در خارج از کشور کانادا متولد شود، این کودک باز هم تابعیت کانادا را دریافت می کند.
  • کودک متولد شده در خاک کانادا از والدین کانادایی به طور ارثی تابعیت والدین خود را دریافت می کند.
  • بیشتر کشورهای جهان یا از قانون خون تبعیت می کنند و یا از قانون خاک اما کشور کانادا در سال 2021 همچنان مانند گذشته تابعیت را بر اساس قانون خون و خاک اعطا می کند.
  • اگر پدر و مادر دارای تابعیت ایرانی به هر دلیل با اخذ ویزای توریستی کودک خود را در خاک کانادا به دنیا بیاورند، آن کودک تابعیت و شهروندی کانادا را دریافت خواهد کرد.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و اخذ تابعیت والدین

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت و تابعیت از طریق تولد فرزند را در کشور کانادا را دارند، باید بدانند که دریافت تابعیت و اقامت کودک آن ها از طریق تولد در این کشور منتهی به اخذ اقامت کانادا برای آن ها نمی شود. متقاضیان می توانند با تولد کودک خود در این کشور مجوز اقامت در کانادا را برای کودک خود دریافت کنند.کشور کانادا از قانون خاک و خون تبعیت می کند. بر اساس این قانون، متقاضیانی که کودک آن ها در خاک کانادا متولد می شود، کودک از همان بدو تولد تابعیت و شهروندی کانادا رادریافت می کند؛ اما پدر و مادر این کودک در صورتی می توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند که کودک آن ها به سن ۱۸ سالگی برسد و حامی پدر و مادر شود و در این صورت پدر و مادر می توانند اقامت کانادا را اخذ کنند.در واقع با تولد کودک در کانادا این کودک می تواند شهروندی و تابعیت کانادا را دریافت کند و از مزیت های شهروندی کانادا برخوردار شود اما این تابعیت فقط برای کودک می باشد و والدین کودک نمی توانند تابعیت کانادا را به دلیل تابعیت کودک خود دریافت کنند. اما با رسیدن کودک به 18 سالگی والدین کودک می توانند برای اخذ تابعیت کانادا اقدام کنند و اقامت دائم و تابعیت کانادا را اخذ کنند.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مزیت های تابعیت

کودکانی که در کشور کانادا متولد شوند، بر اساس قوانین این کشور می توانند مجوز اقامت و تابعیت کانادا را اخذ کنند. تفاوت اقامت دائم و تابعیت و شهروندی کانادا در حقوق و مزایایی است که افراد از آن برخوردار می باشند.افرادی که دارای مجوز اقامت دائم کانادا می باشند؛ از بیمه رایگان و خدمات اجتماعی این کشور برخوردارند. افراد دارای مجوز اقامت دائم کانادا می توانند در هر شهر و ایالت این کشور پهناور تحصیل و زندگی کنند، اما حق رای ندارند و نمی توانند شغل ها و پست های سیاسی داشته باشند.متقاضی که دارای تابعیت و شهروندی کانادا است، از همه حق و حقوق شهروندی کشور کانادا مانند همه شهروندان این کشور برخوردار است. افرادی که دارای اقامت دائم کانادا هستند، در صورتی که در طی مدت اقامت در کشور کانادا مالیات خود را بپردازند و از قوانین و مقررات این کشور تبعیت کنند، می توانند پس از چند سال تابعیت کانادا را اخذ کنند. تولد در کانادا مزیت های فراوانی برای کودک به همراه دارد. از مهم ترین مزیت های تولد در این کشور موارد زیر را می توان برشمرد:

  • امکان تحصیل رایگان در کانادا
  • امکان برخورداری از حق و حقوق اجتماعی و شهروندی
  • امکان برخورداری از خدمات بهداشتی رایگان

شرایط زایمان در کانادا با ویزای توریستی

برخی از متقاضیان به منظور اخذ اقامت و تابعیت کانادا با دریافت ویزای توریستی به این کشور سفر می کنند و کودک خود را در آن کشور به دنیا می آورند. بر طبق قوانین اعطای تابعیت کانادا از طریق تولد که مبتنی بر قانون خون و خاک است، کودک متولد شده در این کشور تابعیت کانادا را دریافت می کند.در واقع صرف نظر از تابعیت والدین این تابعیت و اقامت به کودک متولد شده اعطا می شود. در واقع تولد کودک در کانادا با ویزای توریستی منجر به اخذ اقامت کانادا برای کودک می شود. اما والدین کودک برای اخذ اقامت کانادا بهتر است روش های سودمند اخذ اقامت و تابعیت این کشور را امتحان کنند.والدین کودک برای تولد کودک در کانادا باید قبل از اقدام به بچه دار شدن برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنند. مادر کودک باید در حدود 2.5 ماه مانده به زایمان به کانادا سفر کند.در واقع قبل از تمام شدن هفته 28 بارداری یعنی در حدود 6.5 مادر کودک باید برای ورود به کانادا اقدام کند. مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا در حدود 6 ماه می باشد و بر این اساس پدر و مادر کودک برای زمان بندی مناسب تولد کودک در کانادا باید قبل از بارداری برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنند.

شرایط زایمان در کانادا با ویزای توریستی

شرایط زایمان در کانادا با ویزای توریستی

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و تابعیت مضاعف

به طور کلی تابعیت مضاعف یا دوتابعیتی به معنای دارا بودن تابعیت و شهروندی دو کشور می باشد. در این حالت متقاضی دو تابعیتی شهروند دو کشور می باشد و پاسپورت این دو کشور را نیز دارد. کشور کانادا بر اساس قوانین این کشور تابعیت مضاعف شهروندان را به رسمیت می شناسد.بر این اساس متقاضی می تواند تابعیت ایران و کانادا را به همراه هم داشته باشد. متقاضی با دارا بودن دو تابعیتی می تواند به راحتی به هر دو کشور سفر و رفت و آمد کند. یکی از مهم ترین معایب دو تابعیتی انجام خدمت سربازی در کشورهایی است که متقاضی تابعیت آن ها را دارا می باشد.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و دلایل انتخاب کانادا

کانادا در فهرست رتبه بندی و رنکینگ جهانی سازمان توسعه و همکاری اقتصادی از لحاظ پیشرفت برای زندگی بهتر در میان بهترین کشورهای جهان قرار دارد.

  1. بر اساس مقاله سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، کشور کانادا در این رتبه بندی و رنکینگ جهانی از لحاظ شاخص هایی مانند درآمد، مسکن و بهداشت عمومی در میان بهترین کشورهای جهان قرار دارد.
  2. این مقاله به بررسی شاخص های زندگی استاندارد در ۳۶ کشور جهان پرداخته است. بر طبق این مقاله، کشور کانادا به طرز شگفتی شاخص های زندگی بهتر را دارا می باشد.
  3. مهم ترین شاخص های زندگی بهتر از لحاظ سازمان توسعه و همکاری اقتصادی شامل مواردی مانند سطح درآمد، اقدامات بشردوستانه، مسکن، محیط زیست، وضعیت سلامت، امنیت اجتماعی و تعادل میان کار و زندگی است.
  4. هر خانواده کانادایی پس از پرداخت مالیات به طور متوسط سالانه ۲۸۱۹۴ دلار درآمد دارد. این میزان درآمد در حدود ۵۰۰۰ دلار بیشتر از متوسط درآمد تععین شده توسط سازمان توسعه و همکاری اقتصادی است.
  5. در مقایسه در آمریکا ۲۰٪ خانواده ها سالانه درآمد بیشتر از ۵۵.۷۱۸ دلار و ۲۰٪ خانواده ها سالانه درآمد کمتر از ۱۰.۵۲۶ دلار درآمد دارند.
  6. کشور کانادا از لحاظ داشتن خانواده های مرفه و ثروتمند در رتبه هفتم و از لحاظ درآمد در رتبه نهم قرار دارد.
  7. کانادایی ها در زمره افرادی هستند که به طور متوسط روزانه ۲ دقیقه در کارهای بشردوستانه و خیرخواهانه شرکت می کنند.
  8. کشور کانادا از لحاظ کمک های انسان دوستانه و حمایت در رتبه هفتم قرار دارد.
  9. از هر ۱۰ نفر کانادایی ساکن در این کشور، ۹ نفر از آن ها از وضعیت خانه و محل زندگی خود رضایت دارند.
  10. هر نفر در کانادا به طور متوسط دارای ۲.۵ اتاق است که بالاترین میزان در کشورهای جهان است. ۹۹.۸٪ کانادایی ها در خانه هایی زندگی می کنند که دارای واحدهای شخصی است.
  11. شاخص آلودگی محیط زیست و شاخص کیفیت آب کشور کانادا از میانگین شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی بالاتر است.
  12. این کشور از لحاظ آلودگی محیط زیست در رتبه چهارم و از لحاظ کیفیت آب در رتبه دوازدهم قرار دارد.
  13. میانگین شاخص امید به زندگی کانادایی ها سن ۸۱ سال است که از میانگین شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی بالاتر است.
  14. در واقع ۸۸٪ مردم کانادا از لحاظ سلامتی در وضعیت خوب و ایده آل قرار دارند.
  15. در حدود ۱۱.۴٪ از درآمد تولید ناخالص داخلی این کشور صرف هزینه های بیمه و سلامت مردم می شود.
  16. کشور کانادا از لحاظ وضعیت سلامت در رتبه سوم میانگین شاخص های سازمان توسعه و همکاری اقتصادی و از لحاظ شاخص امید به زندگی در رتبه هفدهم قرار دارد.
  17. کشور کانادا در میان دیگر کشورهای جهان از سطح امنیت اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است.
  18. بر طبق آمارها و بر اساس گزارش های مردمی فقط در حدود ۱۳٪ از کانادایی ها در سال گذشته مورد حمله و تهدید قرار گرفته اند. در واقع این میزان بسیار پایین تر از میانگین شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی است.
  19. کشور کانادا از جمله کشورهایی است که میان ساعات کاری و ساعات اوقات فراغت و تفریح و زندگی تعادل مناسبی وجود دارد.
  20. کارمندان و شاغلان کانادایی سالانه به طور متوسط در حدود ۱۷۰۲ ساعت کار می کنند. این میزان کار اداری ۷۴٪ از میانگین شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی پایین تر است.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مراجعه به پزشک

والدین متقاضی تولد کودک خود در کانادا باید حدود 3 ماه قبل از تولد کودک به کانادا سفر کنند. محل سکونت والدین می تواند خانه اجاره ای و یا هتل و یا خانه بستگان باشد. پس از ورود به کانادا مادر باردار باید به پزشک زنان و زایمان مراجعه کند.مادر باردار در کانادا نمی تواند بیمارستان محل تولد کودک را خود انتخاب کند. پزشک تشخیص می دهد که کدام بیمارستان برای مادر مناسب است و مادر باید بر اساس توصیه و معرفی پزشک به بیمارستان مراجعه کند و پرونده زایمان را تشکیل دهد.مادر می توان پزشک زنان و زایمان را خود انتخاب کند ولی بیمارستان را نمی تواند. پس از زایمان و تولد کودک بیمارستان و پزشک تا 10 روز مراقبت های لازم را در مورد کودک و مادر انجام می دهند.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و بهترین بیمارستان ها

مادر باردار می تواند پزشک زایمان خود را انتخاب کند اما بیمارستان را پزشک توصیه و معرفی می کند. بهترین بیمارستان های کانادا در سال 2021 برای زایمان عبارت است از:

  • بیمارستان عمومی تورنتو با رتبه یک در سطح کشور کانادا
  • بیمارستان عمومی نورث یورک با رتبه 2 در سطح کشور کانادا
  • بیمارستان عمومی راکی وویو با رتبه 3 در سطح کشور کانادا

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های تولد

مادران باردار برای زایمان کودک در کانادا باید تحت نظر یک پزشک زنان و زایمان در کانادا باشند و هر ماه چک آپ های لازم را انجام دهند. برخی از هزینه های زایمان در کانادا را می توان کاهش داد.با حذف هزینه های غیرضروری می توان میزان هزینه های زایمان در این کشور را کاهش داد. البته هزینه های دکتر و ویزیت ماهانه و یا هزینه های سونوگرافی هزینه های ضروری می باشند. به طور کلی هزینه های پیش از تولد و زایمان در کانادا عبارت است از:

  • هزینه ویزیت پزشک متخصص زنان و زایمان از 100 دلار کانادا تا 150 دلار کانادا
  • هزینه سونوگرافی از جنین از 300 دلار کانادا تا 500 دلار کانادا
  • هزینه زایمان طبیعی در بیمارستان از 5000 دلار کانادا تا 8000 دلار کانادا
  • هزینه زایمان با روش سزارین از 10.000 دلار کانادا تا 12.000 دلار کانادا
  • هزینه های زایمان طبیعی با یک شب اقامت و خدمات بالینی بیمارستانی تا 10 روز پس از زایمان در حدود 5000 دلار کانادا
  • هزینه های چک آپ مادر باردار از اول بارداری تا زایمان در حدود 3500 دلار کانادا
  • هزینه های آزمایشگاه و سونوگرافی در طول بارداری در حدود 1500 دلار کانادا
زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های تولد

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های تولد

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های اقامت

هزینه های اقامت هر فرد در هر کشور به سبک زندگی و الگوی مصرف آن فرد بستگی دارد. یکی از پرهزینه ترین موارد زندگی در کشور کانادا هزینه اجاره محل زندگی است.

  • به طور متوسط اجاره یک آپارتمان دو خوابه در مرکز شهر در حدود ۹۹۰ دلار کانادا تا 2000 دلار کانادا است.
  • هزینه حمل و نقل ماهانه در حدود ۹۵ دلار کانادا می باشد.
  • هزینه های کلی زندگی در کانادا به طور متوسط ماهانه در حدود ۱۰۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار کانادا می باشد.
  • البته هزینه های زندگی و مسکن در شهرهای تورنتو و ونکور و انتاریو بالا است اما در شهر کبک هزینه ها پایین تر و مقرون به صرفه تر است.
  • متقاضیانی که قصد ورود به کشور کانادا را دارند، می توانند تا 10.000 دلار کانادا وجه نقد همراه خود داشته باشند.

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مزایای اقامت

کودکانی که در کشور کانادا متولد می شوند و تابعیت و شهروندی کانادا را اخذ می کنند، از مزیت های اقامت و زندگی و تحصیل در کانادا برخوردار می شوند. از جمله این مزیت ها می توان موارد زیر را برشمرد:

  1. برخورداری از خدمات درمانی رایگان کانادا
  2. بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی کانادا
  3. معتبر بودن پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهان
  4. وجود آزادی های فردی و اجتماعی کشور کانادا
  5. حقوق برابر افراد ساکن در کانادا
  6. امنیت و ثبات سیاسی و اجتماعی کانادا
  7. وجود فرصت های کاری گوناگون
  8. وجود امکانات عمومی فراوان در شهرهای کانادا
  9. ثبات و امنیت اقتصادی کانادا
  10. بالا بودن استانداردهای تحصیلی
  11. خونگرم و مهمان نواز بودن مردم کانادا
  12. رشد و توسعه زیرساخت های شهری کانادا
  13. حمایت دولت از شهروندان در سختی ها و بحران ها
  14. دارای بالاترین رتبه استاندارد جهانی بالاتر از کشور آمریکا و برخی از بهترین کشورهای اروپایی
  15. سازگاری و احترام مردم کانادا به مهاجران
زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مزایای اقامت

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و مزایای اقامت

زایمان در کانادا با ویزای توریستی و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در تولد کودک در کانادا با ویزای توریستی مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت تحصیلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ ویزای توریستی کانادا و شرایط زایمان در این کشور و اخذ تابعیت برای کودک در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط تولد کودک، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند. موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در اخذ تابعیت و شهروندی کشور کانادا و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای توریستی و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم کانادا را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

علاوه بر خدمات فوق موسسه اصطهباناتی برای رفاه هر چه بیشتر شما عزیزان و صرفه جویی در زمان و هزینه، خدمات پیکاپ ویزا کانادا را نیز برای شما انجام میدهد. تمامی کشورهای منطقه همچون ترکیه، امارات، مجارستان و ارمنستان شامل این خدمات می شوند.

سخن آخر

در این مقاله شرایط زایمان در کانادا با ویزای توریستی مورد بررسی مستند و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که به طور کلی سیستم اعطای اقامت و تابعیت کشور کانادا بر اساس قانون خون و خاک می باشد. در واقع اگر کودکی در کشور کانادا متولد شود، در صورتی که یکی از والدین و یا هر دوی آن ها دارای اقامت و تابعیت کانادا باشند، این کودک اقامت و تابعیت کانادا را دریافت می کند. بر اساس قوانین اعطای تابعیت کانادا در سال 2021 اعطای تابعیت کودک متولد شده در این کشور بر اساس قانون خاک و خون می باشد.در واقع با تولد کودک در کانادا این کودک می تواند شهروندی و تابعیت کانادا را دریافت کند و از مزیت های شهروندی کانادا برخوردار شود اما این تابعیت فقط برای کودک می باشد و والدین کودک نمی توانند تابعیت کانادا را به دلیل تابعیت کودک خود دریافت کنند. اما با رسیدن کودک به 18 سالگی والدین کودک می توانند برای اخذ تابعیت کانادا اقدام کنند و اقامت دائم و تابعیت کانادا را اخذ کنند.

اگر قصد زایمان در کانادا با ویزای توریستی را دارید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، رشت، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی همه تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین گزینه مهاجرت را به متقاضیان ارائه دهند. با مشاوره با مشاوران برجسته موسسه ما در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید.در این مقاله به چگونگی تولد کودک و زایمان درکانادا از طریق ویزای توریستی پرداختیم. اگر قصد تولد کودک در بهترین کشور جهان برای زندگی را دارید، اگر قصد اخذ تابعیت برترین کشور از لحاظ سازمان توسعه اقتصادی را برای کودک خود دارید، اگر قصد دارید با زایمان کودک شما از مزیت های تحصیل رایگان و خدمات بهداشتی رایگان برخوردار شود، ما زایمان و تولد کودک در کانادا را پیشنهادمی کنیم. برخورداری از خدمات درمانی رایگان کانادا، بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی کانادا، معتبر بودن پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهان، وجود آزادی های فردی و اجتماعی کشور کانادا، حقوق برابر افراد ساکن در کانادا وزندگی در کشوری با امنیت و ثبات سیاسی و اجتماعی را می توان از مهم ترین مزیت های تولد کودک در کانادا و اخذ تابعیت و اقامت و زندگی در این کشور محسوب کرد. اگر برای مهاجرت به کانادا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد زایمان در کانادا با ویزای توریستی

1- اخذ تابعیت کانادا با زایمان از طریق ویزای توریستی چیست؟

اگر کودکی در کشور کانادا متولد شود، در صورتی که یکی از والدین و یا هر دوی آن ها دارای اقامت و تابعیت کانادا باشند، این کودک اقامت و تابعیت کانادا را دریافت می کند. بر اساس قوانین اعطای تابعیت کانادا در سال 2021 اعطای تابعیت کودک متولد شده در این کشور بر اساس قانون خاک و خون می باشد.

2- شاخص های سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در مورد کانادا چیست؟

درآمد، مسکن، سطح درآمد، محیط زیست، سلامت، امنیت اجتماعی و تعادل میان کار و زندگی و بهداشت عمومی.

3- قوانین اخذ تابعیت کانادا با زایمان از طریق ویزای توریستی چیست؟

در صورتی که پدر و مادر کودکی دارای حق شهروندی و تابعیت کشور کانادا باشند، کودک نیز شهروندی و تابعیت این کشور را اخذ خواهد کرد. در صورتی که کودکی در کانادا متولد شود اما پدر و مادر وی فاقد تابعیت این کشور باشند و در کشور کانادا زندگی کنند، تابعیت به کودک منتقل می شود.

4- شرایط لازم اخذ تابعیت کانادا با زایمان برای ایرانی ها چیست؟

بیشتر کشورهای جهان یا از قانون خون تبعیت می کنند و یا از قانون خاک اما کشور کانادا در سال 2021 همچنان مانند گذشته تابعیت را بر اساس قانون خون و خاک اعطا می کند. اگر پدر و مادر دارای تابعیت ایرانی به هر دلیل با اخذ ویزای توریستی کودک خود را در خاک کانادا به دنیا بیاورند، آن کودک تابعیت و شهروندی کانادا را دریافت خواهد کرد.

5- زمان مناسب برای ورود به کانادا برای زایمان چه موقع است؟

مادر کودک باید در حدود 2.5 ماه مانده به زایمان به کانادا سفر کند. قبل از تمام شدن هفته 28 بارداری یعنی در حدود 6.5 مادر کودک باید برای ورود به کانادا اقدام کند. مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا در حدود 6 ماه می باشد.

6- بهترین بیمارستان های کانادا برای زایمان کدامند؟

بیمارستان عمومی تورنتو با رتبه یک در سطح کشور کانادا بیمارستان عمومی نورث یورک با رتبه 2 در سطح کشور کانادا بیمارستان عمومی راکی وویو با رتبه 3 در سطح کشور کانادا

7- هزینه های زایمان در کانادا چقدر است؟

هزینه ویزیت پزشک متخصص زنان و زایمان از 100 دلار کانادا تا 150 دلار کانادا هزینه سونوگرافی از جنین از 300 دلار کانادا تا 500 دلار کانادا هزینه زایمان طبیعی در بیمارستان از 5000 دلار کانادا تا 8000 دلار کانادا هزینه زایمان با روش سزارین از 10.000 دلار کانادا تا 12.000 دلار کانادا

8- میانگین هزینه های اقامت در کانادا چقدر است؟

به طور متوسط اجاره یک آپارتمان دو خوابه در مرکز شهر در حدود ۹۹۰ دلار کانادا تا 2000 دلار کانادا است. هزینه حمل و نقل ماهانه در حدود ۹۵ دلار کانادا می باشد. هزینه های کلی زندگی در کانادا به طور متوسط ماهانه در حدود ۱۰۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار کانادا می باشد.

9- دلایل انتخاب کانادا برای زایمان و تولد کودک چیست؟

بر اساس مقاله سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، کشور کانادا در این رتبه بندی و رنکینگ جهانی از لحاظ شاخص هایی مانند درآمد، مسکن و بهداشت عمومی در میان بهترین کشورهای جهان قرار دارد.

10- مهم ترین مزایای زایمان و تولد کودک در کانادا چیست؟

برخورداری از خدمات درمانی رایگان بالا بودن کیفیت سیستم آموزشی معتبر بودن پاسپورت کانادا در میان برترین کشورهای جهان برخورداری از آزادی های فردی و اجتماعی

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *