رشته ژنتیک پزشکی

ژنتیک پزشکی در ابتدا در ژنتیک انسانی رشد کرد و دستورالعملی می باشد، که عمدتا از تحقیق و تنها مولفه بالینی است. بسیاری از بنیانگذاران رشته ژنتیک پزشکی شامل آرنو موتولسکی، ویکتور مک کوسیک، جیمز نئل، کرت هیروشهرن هستند، که در ابتدا متخصص داخلی بودند. در ژنتیک بالینی پزشکی، پزشکانی هستند که خدمات تشخیصی، مدیریتی و ژنتیک را برای بیماران مبتلا به اختلالات ژنتیکی را ارائه می دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در رشته ژنتیک پزشکی

رشته ژنتیک پزشکی در کانادا و رشته ژنتیک پزشکی در آلمان و دیگر کشورها به عنوان علم تغییرات بیولوژیکی انسان و همچنین به عنوان تعریف بهداشت و بیماری شناخته شده است. در رشته ژنتیک پزشکی علل، پاتوژنز و تاریخ طبیعی بیماری ها و اختلالاتی که حداقل از لحاظ ژنتیکی در اصل 3 وجود دارد، را مطالعه و در مورد استفاده از ژنتیک به medicine4 یا به عمل پزشکی تحقیق می کنید. این تعاریف، تنش بین ژنتیک پزشکی را به عنوان یک علم و به عنوان یک منطقه بالینی و یا تخصص پزشکی، تحقق می بخشد.

آموزش در رشته ژنتیک پزشکی

با پیشرفت در ژنتیک پزشکی که توسط پیشرفت های مفهومی و تکنولوژیکی 1950s و 60s به ویژه در سیتوژنتیک و ژنتیک بیوشیمیایی امکان پذیر شد و با رشد دیسمورفولوژی، در دهه های 1960 و 70، ژنتیک پزشکی بیشتر بالینی شد. این تغییر باعث شد توجه زیادی به برخی از جنبه های ژنتیک پزشکی شود و در سال 1977 میلادی ریاست جمهوری آمریکا، به انجمن ژنتیک انسانی موتولسکی هشدار داد که، ژنتیک پزشکی باید زمینه های مورد علاقه خود را گسترش دهد تا زمینه های دیگر را در برگیرد، ما باید دانشمندان اساسی بیشتری را جذب کنیم.آموزش در رشته ژنتیک پزشکی

این توسعه منطقی نشانه افزایش بلوغ است و نتایج تحقیقات ما را به عموم مردم می بخشد. استرس ها و فشارهای ناشی نیاز به مراقبت دقیق دارند تا مانع از کاهش سرعت حرکت علم شوند. علیرغم این هشدار، تقاضای خدمات بالینی باعث افزایش درگیری های تحقیقات پایه ای ژنتیک های پزشکی به ژنتیک بالینی و اطفال تبدیل شد.

کالج های ژنتیک پزشکی

هر دو ژنتیک پزشکی مبتنی بر آزمایشگاه و بالینی با گواهی پزشکان در ژنتیک بالینی تأیید شدند. کالج آمریکایی ژنتیک پزشکی حدود 10 سال بعد ایجاد شد و این امر باعث شد، بهترین دانشگاه های ژنتیک جهان رشته ژنتیک بالینی و ژنتیک پزشکی را دایر کنند. به همین ترتیب، ژنتیک پزشکی به تخصص اولیه پزشکی تبدیل شد و کمیته بررسی رأی گیری (RRC) برای ژنتیک پزشکی را تأیید کرد، و در سال بعد تحت نظارت شورای اعتبار بخشی آموزش پزشکی تحصیلات تکمیلی تشکیل شد. برنامه های غربالگری گسترده را هماهنگ و برنامه ریزی می کنند. در حقیقت، زمینه های تخصصی در ژنتیک بالینی وجود دارد، که مهم ترین آن اختلال شناسی، بیماری های متابولیکی است.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را از رشته ژنتیک پزشکی در ترکیه و دیگر کشورها به صورت کامل آشنا کنند، کافی است با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *