راه اندازی کسب و کار در سوئیس

اگر شما یک طرح کسب و کار دارید و برای شروع آماده است، قبل از راه اندازی کسب و کار در سوئیس شما نیاز به یک نام تجاری و احتمالا یک شرکت دارید. به طور گسترده ای در سوئیس دو گزینه برای راه اندازی کسب و کار وجود دارد. یکی از آن ها ایجاد یک شرکت است، دیگری این است که به عنوان یک معامله گر واحد مستقل یا به عنوان یک گروه مستقل در مشارکت کار کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط راه اندازی کسب و کار در سوئیس

قبل از اینکه بتوانید از یک نام تجاری برای کار خود در سوئیس استفاده کنید باید به طور رسمی تایید شود. این تضمین می کند که هیچ دو کسب و کار از همین نام برای همین کار استفاده نشده است. رجیستر فدرال سوئیس تمام شرکت های ثبت شده را لیست می کند. چک کردن در اینجا قبل از درخواست، احتمال رجوع به نام شما را کاهش می دهد. اگر می خواهید یک کسب و کار را شروع کنید، اما ترجیح می دهید که یک شرکت را راه اندازی نکنید، مسیر معمولی را باید طی کنید. یکی از شرایط یافتن کار در سوئیس این است که تمام فعالیت های تجاری یا مجموعه فعالیت ها نیاز به ثبت نام دارند، در صورتی که 100،000 CHF در سال تولید کنند.

کار در سوئیس

کارهای مستقل در سوئیس به نام شما انجام می شود، امکان افزودن یک نام تجاری نیز وجود دارد. بدون تکمیل فرم های ثبت نام استاندارد هیچ اسناد راه اندازی مورد نیاز نیست. اکثر رجیستری ها ثبت نام آنلاین را انجام می دهند، اگر چه امضاها نیاز به تایید دارند و باید رجیستری یا توسط دفتر اسناد رسمی تائید شوند. هزینه ثبت نام پایه 120 فرانک CHF توسط دولت فدرال تعیین می شود.کار در سوئیس

اگر گروهی از مردم تصمیم به همکاری داشته باشند، لازم است آن ها به عنوان یک شرکاء (Kollektivgesellschaft) در سوئیس ثبت نام کنند. این فرآیند مستلزم یک توافق نامه مشارکتی است که باید در دفتر اسناد رسمی تائید شود، هزینه ثبت نام پایه 240 یورو است. پس از اضافه شدن هزینه های کانتون، در وود مبلغ CHF 390-470 هزینه می شود و در ژنو هزینه 420 CHF است. علاوه بر این هزینه های دفتر اسناد رسمی بین 1000 CHF و 3000 CHF است.

مزایا و معایب شرکت در سوئیس

در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر، راه اندازی شرکت ها در سوئیس گران است. حداقل الزامات سرمایه و هزینه ها اجتناب ناپذیر است، که باید به notaries و رجیستری شرکت پرداخت شود. شرکت ها باید در کانتی که در آن ها مستقر هستند ثبت شوند و مستندات باید به زبان محلی باشد. یک SARL نیاز به سرمایه کمتری دارد، سند کلیدی مورد نیاز برای راه اندازی یک SARL اساسنامه شرکت است، که به عنوان مقررات شناخته می شود. این سند شامل اطلاعاتی در مورد آنچه که شرکت انجام خواهد داد، نحوه اداره آن و جزئیات مدیران، سهامداران آن ها خواهد بود. مزایا و معایب شرکت های مشارکتی در سوئیس:

  • مزایا: آسان برای راه اندازی، بدون نیاز به سرمایه کلان، مدیریت کمتر
  • معایب: امکان دارد کسب و کار شما ورشکسته شود، شرکا شخصا مسئول ورشکستگی هستند.

دریافت ویزای کار در سوئیس را به مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بسپارید، مشاورین ما این کار را برای شما به راحتی انجام خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *