دانشگاه های پزشکی پاکستان

دانشگاه اسرا دارای پردیس هایی در اسلام آباد، کراچی و حیدرآباد است. این سازمان توسط مرکز بشر دوستانه پاکستان مجوز گرفته است و متعلق به بنیاد اسلامی اسرا است. دانشگاه علوم پزشکی كینگ ادوارد لاهور، دانشگاه بسیار مشهور در پاکستان است و رتبه شش بهترین دانشگاه های پزشکی پاکستان در سال 2017 را به خود اختصاص داده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های پزشکی پاکستان

جهت تحصیل در پاکستان مدرسه های پزشکی به عنوان کالج های پزشکی خوانده می شوند، تمام این کالج های پزشکی در پاکستان، دوره های MBBS و همچنین دوره های BDS را ارائه می کنند. بهترین کالج های پزشکی در پاکستان، دانشگاه آقاخان پاکستان (AKU)، کراچی (بخش خصوصی) می باشد. این دانشگاه در سال 1983 پایه گذاری شد و ارائه کننده خدمات در پردیس های مختلف در کراچی، اوگاندا، کنیا و تانزانیا می باشد. این دانشگاه برنامه هایی در علوم بهداشتی، هنر، رسانه، ارتباطات و پرستاری ارائه می دهد.

دانشگاه پزشکی لاهور پاکستان

هدف از دانشگاه علوم پزشکی لاهور ایجاد تمایز در علوم پزشکی و بهداشتی بر اساس استانداردهای بین المللی است. با کمک استادان واجد شرایط، دانشگاه لاهور پاکستان دستورالعمل های با کیفیت بالا را در علوم پزشکی اولیه فراهم می کند. دانشگاه علوم پزشکی داو کراچی، این یکی از قدیمی ترین موسسات تحقیقاتی عمومی پاکستان است که برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهند. دانشگاه پزشکی خیبر (KEMU)، هفت سال پیش تاسیس شد و وابسته به HEC پاکستان است. اساسا این دانشگاه با هدف ارائه خدمات خود به شهروندان مناطق قبیله ای با ارائه تحقیقات با کیفیت بالا در زمینه علوم پزشکی می باشد.

دانشگاه پزشکی ضیاء الدین در پاکستان

دانشگاه پزشکی ضیا الدین، کراچی توسط دکتر ضیا الدین احمد با هدف کمک به مسلمانان در امر آموزش پزشکی تاسیس شد. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لیاکوات، جامشورو با هدف خدمت به بشریت در سطح وسیع تر است. این آموزش برای دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان فراهم می شود. دانشگاه گاندهرا، پیشاور در استان خیبر پیشاور واقع شده است، هدف این دانشگاه ارتقاء سطح تحصیلی، بهبود کیفیت و ایجاد سطح بین المللی آموزش پزشکی است.

دانشگاه پزشکی ضیاء الدین در پاکستان

دانشگاه پزشکی ضیاء الدین در پاکستان

دانشگاه پزشکی بقایی در پاکستان

دانشگاه پزشکی بقایی، کراچی پیشگام علوم پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت همگانی در بخش خصوصی است. هدف از تاسیس این دانشگاه این بود که کمبود متخصصان پزشکی در پاکستان جبران شود. این دانشگاه قصد دارد همه برنامه های آموزشی را به منظور برآورده ساختن الزامات بین المللی با نظارت کامل، هدایت و ارزیابی اقدام کند. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا با آگاهی کامل نسبت به تحصیل و تابعیت و اقامت در پاکستان اقدام کنید و زندگی توام با آرامش را در شهر دلخواه خود تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *