دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

علاوه بر ارائه آموزش های با کیفیت بالا، دانشگاه دندانپزشکی گرجستان سالیانه از 50.000 بیمار مراقبت می کند، برخی از بیماران مسافت دو ساعتی و یا حتی بیشتر را به دانشگاه طی می کنند تا توسط دانشجویان و یا رزیدنت ها ویزیت شوند. درباره چگونگی پذیرش تحصیل در گرجستان برای رشته دندان ، اینجا مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر به شما اطلاعات کاملی را ارائه خواهند کرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

در سال 1785، پروانه فعالیت این دانشگاه توسط دولت کشور گرجستان صادر شد و دانشگاه گرجستان به زادگاه آموزش عالی عمومی کا تبدیل شد و برخورداری از آموزش سطح جهانی را در این کشور امکان پذیر ساخت. چیزی که در ابتدا به منظور الهام بخشی به نسل بعدی آغاز شد، امروزه به واسطه پژوهشات بین المللی، آموزش عملی، و همکاری با سایر دانشگاه ها روند رو به رشدی را پیش گرفته است. دانشگاه گرجستان، یکی از با ارزش ترین و بهترین دانشگاه های آموزش عالی عمومی و پژوهش به شمار می رود و برای برخی از بزرگترین چالش های دنیا من جمله مبارزه با بیماری های واگیردار، ایجاد منابع غذایی به منظور رشد اقتصادی و تقویت امنیت سایبری و جهانی، پاسخی یافته است.

این دانشگاه به عنوان پرچمدار دانشگاه ها و موسسات آموزشی کشور گرجستان، متعهد به آموزش دانشجویان به بهترین نحو ممکن و از طریق ایجاد شرایط آموزشی هم در داخل و هم خارج از کلاس درس است از جمله ایجاد فرصت های تحقیقاتی و رهبری. این دسته از تجربیات هستند که موجب افزایش رتبه دانشگاه در تداوم فعالیت، فارغ التحصیلی و یافتن شغل پس از اتمام تحصیل شده است. در بین سایر دانشگاه های عمومی، دانشگاه گرجستان یکی از سه دانشگاه برتر این کشور در زمینه بورسیه های رودز بوده است و در این حیطه یکی از ده دانشگاه برتر کشور به شمار می رود. علاوه بر آن دانشگاه گرجستان یکی از اعطا کنندگان بورسیه پی بادی به شمار می رود که با پرستیژ ترین بورس در زمینه رسانه های الکترونیک محسوب می شود.

فارغ التحصیلان و ادیبان این دانشگاه متعهد به بهبود کیفیت زندگی برای تمامی مردم هستند و در زمینه های محوری و اساسی همچون اکتشاف واکسن، دارو، علوم گیاهی و غیره از رهبران دنیا به شمار می روند. یکی از برترین دانشگاه ها در رشته بازرگانی فناوری دانشگاه گرجستان است که به خاطر مجموع محصولات تولید شده در بازار، با بیش از 725 محصول کسب شده از پژوهشات دانشگاهی، در سال 2017، رتبه نخست را کسب کرد. دانشگاه گرجستان برای 14 سال متوالی جزو 20 دانشگاه برتر در زمینه بازده مدرک تحصیلی،جزو 12 دانشگاه عمومی برتر و 31مین دانشگاه برتر بوده است.

با رویکردهای مفهومی و قابل درک خود، در 17 کالج و مدرسه دانشگاه گرجستان بیش از 37000 دانشجو به تحصیل مشغول شده اند و از تمامی نقاط دنیا 315000 فارغ التحصیل تربیت کرده است است. نام دانشگاه گرجستان در سر تا سر دنیا و در هر گوشه از این کشور به چشم می خورد که خود نشانگر ماموریت و هدف نهایی این دانشگاه که ماموریتی ورای خشکی ها و دریاهاست می باشد. واحدهای خدمات عمومی دانشگاه که از قوی ترین ها در کشور به شمار می روند، به ایجاد شغل، تربیت رهبران و پاسخگویی به چالشهای بحرانی کمک زیادی کرده است. پژوهش، خدمات رسانی از مهمترین عوامل رشد اقتصادی و توسعه نیروی کاری و همکاری مشترک و موفق با سایر کشورها محسوب می شود که باعث ایجاد تجارت های جدید شده و به تربیت نیروی کار با اشتیاق برای کار و ادامه تحصیل در گرجستان برای آینده می پردازد.

هزینه تحصیل دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

هزینه تحصیل دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

هزینه تحصیل دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

هدف این دوره آموزش دندانپزشک هایی واجد صلاحیت می باشد، کسانی که فعالیت حرفه ای آن ها سطح خدمات دندانپزشکی را بالا می برد، از بیماری های دهانی پیشگیری می نماید و سلامت کلی را بهبود می بخشد. فارغ التحصیلان این دوره دانشی بنیادی در باره مراقبت از سلامت دهان ( علوم بالینی و طبیعی ) و دانشی عمقی راجع به تخصصات دندانپزشکی کسب می کنند. فرد همچنین با توجه به ارزشهای اخلاقی حرفه ای، مهارتهای بالینی دندانپزشکی را یاد خواهد گرفت.

فارغ التحصیلان می توانند تدریس کنند، جنبه حرفه ای خود را رشد دهند، به پژوهش بپردازند و تصمیماتی بگیرند که به آن ها اجازه می دهد علائم شناسایی شده را به طور منطقی تحلیل کنند و ارتباط بین فرایند های بیماری زای متداول را مشا هده می نمایند،برنامه درمانی جامع را بطور منطقی تنظیم و پیاده سازی کنند، بیماران را مدیریت کنند، مهارتهای دستی اساسی که هم فعالیتهای پیشگیرانه و هم درمانی را تضمین می کند، را داشته باشند.

  • دانشگاه: دانشگاه گرجستان
  • ترم: بهار
  • سطح برنامه: تحصیلات مستقیم
  • هزینه: 4800 دلار آمریکا

شرایط اخذ پذیرش دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

 “دستاورد دانشگاهی اثبات شده” فاکتور اصلی تصمیم‌ گیری در اولین سال پذیرش در دانشگاه گرجستان (University of Georgia ) می‌باشد. مرور تحصیلی مراکز درخواست نامه های سال اول بر اساس سه معیار است: میانگین نمره دانشجویان (GPA) در دوره‌های اصلی دانشگاهی، دقت انتخاب زیاد دانشجو در انتخاب یک دوره، و بهترین ترکیب امتیازات در آزمون های SAT یا ACT.

علاوه بر این، تمام درخواست نامه ها برای مسائل رفتاری، توصیه‌ نامه ها، تکمیل رضایت‌ خش همه دوره‌ ها و تکمیل دوره‌ های مقدماتی مورد نیاز دانشکده مورد بررسی قرار می‌ گیرند. نمرات دبیرستان و دقت برنامه ‌درسی مدرسه حدود ۷۵ % پیش‌ بینی دانشگاه از موفقیت تحصیلی در UGA با آزمون‌ های استاندارد متشکل از یک چهارم باقیمانده را تشکیل می ‌دهند. به طور موثر، این به این معنی است که یک دانشجو با یک GPA = ۴.۰ در برنامه ‌درسی برتر از تعیین جا پیشرفته (AP) یا یک دیپلم بین‌المللی (IB) ممکن است با امتیاز SAT در یا کمتر از ۱۰۰۰ مورد پذیرش قرار گیرد. با این حال، یک دانشجوی دیگر با یک GPA= ۳.۰ و نمره SAT= ۱۴۰۰ ممکن است پذیرفته نشود، اگر دانشجو بیش از یک برنامه ‌درسی استاندارد دانشگاهی را با تعداد کمی از Honors، AP یا IB انتخاب کند.

برنامه‌ درسی دبیرستان مورد نیاز (RHSC)

بله، طبق سیستم دانشگاه گرجستان، همه متقاضیان سال اول باید برنامه ‌درسی دبیرستان مورد نیاز (RHSC) را تکمیل کنند که شامل ۱۷ واحد آکادمیک در زبان انگلیسی (۴)، ریاضیات (۴)، علوم (۴)، مطالعات اجتماعی (۳)، و زبان خارجی (۲) است. شما می ‌توانید همه جزئیات ضروری را در راهنمای برنامه درسی دبیرستان هیات امنای گرجستان به دست آورید.

آزمون‌ های استاندارد

برای پذیرش اولین سال، UGA نیازمند این است که متقاضی گزارش نمره رسمی را برای ACT یا SAT ارائه دهد. نمرات باید به صورت الکترونیکی از طریق آژانس تست مربوطه تحویل داده شوند. UGA نمراتی را که در رونوشت دبیرستان شما ظاهر وجود دارد و نه گزارش‌ ها کاغذی را قبول نخواهد کرد. این دانشگاه بسته ‌های الکترونیکی از نمرات ACT و SAT را از آژانس های آزمون گیری به صورت هفتگی دریافت می‌ کند، و آنها به طور خودکار پرونده درخواست نامه شما را با هر امتیاز جدیدی که توسط مهلت ‌های زمانی درخواست نامه تعیین شده است، به روز رسانی می‌ کنند. از سال ۲۰۱۷، UGA نیازی به مقاله SAT یا ACT ندارد، و از این امتیازات در بررسی خود استفاده نخواهند کرد.

توصیه نامه

همه متقاضیان سال اول باید یک نامه ارزیابی مدرسه / مشاور ارائه کنند، همچنین یک توصیه نامه دانشگاهی اختیاری از یک معلم یا مشاور راهنما. در اینجا چند یادآوری کوچک وجود دارد، که شما برای یافتن فرد مناسب برای دریافت توصیه نامه کمک می کند. یک توصیه نامه خوب از طرف منبعی خواهد بود که عملکرد شما را مشاهده کرده است و می‌ تواند تضمین کننده شما برای توانایی تکمیل یک برنامه درسی دانشگاهی مشکل به طور مستقل باشد. مثال‌ هایی از این مورد می‌ تواند یک معلم افتخاری یا AP و یا یک معلم در بیشتر کلاس های چالش برانگیز شما باشد.

شرایط تحصیل دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

هدف این برنامه تحصیلی، تربیت دندانپزشکان واجد شرایط است که فعالیت های حرفه ای آنها کمک به افزایش خدمات دندانپزشکی، جلوگیری از بیماری های دهان و بهبود بهداشت دهان و دندان است. فارغ التحصیل این برنامه، دانش پایه درباره پزشکی مراقبت بهداشت دهان (علوم طبیعی و بالینی) و دانش عمیق از تخصص های دندانپزشکی را فرا می گیرد. فرد همچنین مهارت های بالینی دندانپزشکی را با توجه به ارزش های اخلاقی حرفه ای کاملا درک خواهد کرد.

علاوه براین، فارغ التحصیلی همچنین دارای مهارت های یادگیری و آموزش، تحقیق و تجزیه و تحلیل، تصمیم گیری خواهد بود، که به او اجازه می دهد به طور منطقی علائم تشخیصی را تجزیه و تحلیل کند و ارتباط بین فرآیند تولید کننده مریضی رایج را مشاهده کند، به طور معقول برنامه درمان جامع را در نظر بگیرد و اجرا کند، دنبال کننده مدیریت بیمار باشد، دارای مهارت های پایه دستی باشد که تضمین کننده فعالیت های پیشگیری و درمانی باشد.

پس از پایان دوره، فارغ التحصیلان بر اساس قانون گرجستان حق کار در کلینیک های دندانپزشکی را اول به عنوان تازه کار و بعدا به عنوان پیشرفه تر دارند (ارتباطات با موسسات پزشکی و دندانپزشکی، با تمرکز بر خدمات دندانپزشکی و مدیریت دندانپزشکی افراد دارای بیمه، دستیار پزشک خانواده). همچنین، دانشجو را برای تخصص (برنامه های رزیدنتی) و مراحل بعدی یادگیری (PhD) آماده می کند. علاوه بر این، موقعیت های کاری را بر اساس قانون کشور های مختلف اجرا می کند.

  • طول دوره: 5 سال
  • زمان آموزشی: تمام وقت
  • سطح آموزشی: مقطع لیسانس
  • موسسه: دانشگاه گرجستان (The University of Georgia)
  • زبان آموزش: انگلیسی
  • تاریخ شروع دوره: میانه سپتامبر / میانه فوریه
  • تاریخ نهایی درخواست نامه: 30 دسامبر 2019
شرایط تحصیل دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

شرایط تحصیل دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

رنکینگ دانشگاه دندانپزشکی گرجستان

رتبه بندی های دانشگاه جهانی آموزش عالی تایمز (Times Higher Education World University Rankings) در سال 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است و این بزرگترین جدول لیگ های بین المللی است. این تنها جدول عملکرد جهانی دانشگاه برای قضاوت دانشگاه های تحقیقاتی در همه ماموریت های اصلی شان است: تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. آنها از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبراسیون استفاده می کنند تا مقادیر جامع تر و متعادل تر را که مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان، رهبران دانشگاه ها، صنعت و دولت ها است، ارائه دهند.

محاسبه رتبه بندی ها در سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PricewaterhouseCoopers ؛(PwC) مورد ارزیابی قرار گرفته است، و این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهانی است که به بررسی کامل و مستقل این ماهیت می پردازد.

  • رتبه بندی های دانشگاه جهانی 2019: 401 – 500
  • رتبه بندی تاثیر دانشگاه 2019: 88
  • رتبه بندی های US 240

متخصصین مهاجرتی تحصیلی موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) اطلاعات جامعی را در اختیار دارند که می توانند طی جلسات حضوری در اختیار شما قرار دهند، برای این امر و آگاهی در مورد دانشگاه دندانپزشکی گرجستان با ما در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *