دانشگاه بریستول انگلستان
دانشگاه بریستول انگلستان

دانشگاه بریستول

-

University of Bristol

موقعیت:انگلستان - بریستول
نوع:دولتی
تعداد دانشجویان:29101 نفر
تعداد دانشجویان بین المللی:9255 نفر
سایت دانشگاه
رنکینگ QS
55
رتبه در کشور
11
هزینه ویزا
490 پوند
نرخ پذیرش
68 %
بورسیه تحصیلی
دارد
خوابگاه/هزینه
دارد/5000 پوند در سال
زمان فرآیند ویزا
3 هفته
مجوز کار
دارد
شهریه
17 هزار تا 47 هزار در سال
مقاطع تحصیلی
کارشناسی، ارشد، دکترا

درباره دانشگاه

Information

دانشگاه بریستول (University of Bristol) یک دانشگاه دولتی است که در سال 1876 در شهر بریستول انگلستان تأسیس شده است. این دانشگاه ابتدا یک کالج بود و سپس در سال 1909 تبدیل به دانشگاه بریستول شد. دانشگاه بریستول از بهترین دانشگاه های انگلیس است که به دلیل امکانات تحقیقاتی پیشرفته و آموزش با کیفیت بالا به دانشجویان خود شناخته شده است.این دانشگاه حدود 500 رشته تحصیلی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه می‌کند و دارای چندین پردیس است که در سراسر شهر بریستول پراکنده شده‌اند و از طریق خط اتوبوس به یکدیگر متصل می‌شوند. هر پردیس این دانشگاه دارای ویژگی و امکانات مخصوص به خود است.دانشگاه بریستول برای دانشجویانی که تمایل به مهاجرت تحصیلی به انگلیس دارند، انتخاب بسیار عالی است. حدود 29 درصد از دانشجویان این دانشگاه دانشجویان بین‌المللی و غیر بومی انگلستان هستند و طبق آمار غیر رسمی حدود 80 درصد از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه وارد بازار کار شده‌اند. دانشگاه بریستول طبق رتبه‌بندی QS رتبه 55 در بین سایر دانشگاه‌های جهان را به دست آورده است و در بین دانشگاه‌های انگلیس نیز رتبه 11 را دارد.

متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه بریستول را دارند، تا 31 ژانویه (11 بهمن) فرصت دارند تا مدارک خود را برای بررسی جهت اخذ پذیرش برای این دانشگاه ارسال کنند. دقت کنید که درخواست‌های بعد از این تاریخ مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. همچنین ممکن است ددلاین ارسال مدارک برای بعضی رشته‌ها متفاوت باشد بنابراین متقاضیان باید سایت دانشگاه را در رشته مورد نظر خود چک کنند.

دانشکده ها

Faculties

دانشگاه بریستول دارای 6 دانشکده و تعداد زیادی گروه آموزشی است که در هر یک از این دانشکده‌ها قرار گرفته‌اند. دانشکده‌های این دانشگاه عبارتند از:

  • دانشکده هنر
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده علوم بهداشتی
  • دانشکده علوم
  • دانشکده علوم زیستی
  • دانشکده علوم اجتماعی و حقوق

برخی رشته ها و دوره ها

programs

دانشگاه بریستول به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان 281 رشته در مقطع کارشناسی و 230 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌کند. اما در این بین رشته‌های مهندسی، آموزش و علوم دامی دانشگاه بریستول در انگلیس بهترین است. دانشگاه بریستول یکی از بهترین دانشگاه‌ها در انگلستان برای تحصیل رشته‌های مهندسی و بازرگانی است. همچنین راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2023 رشته هوافضای بریستول را در رتبه دوم و مهندسی عمران را در رتبه سوم قرار داده است.

حداقل نمرات آزمون های مختلف که برای این دانشگاه نیاز دارید

Grades
IELTS 6.5 به بالا
TOEFEL 90 به بالا
PTE 67 به بالا
GPA 3.4 به بالا
GRE 313 به بالا
GMAT 590 به بالا

بورسیه تحصیلی

Scholarships

اگر علاقه‌مند به دریافت بورسیه تحصیلی انگلیس هستید، خبر خوب اینکه دانشگاه بریستول به دانشجویان خود بورسیه‌ای به نام Think Big scholarships اهدا می‌کند. این بورسیه برای حمایت از دانشجویان بین‌المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و انواع مختلفی دارد. از جمله: 

نام بورسیهمقطع
Think Big undergraduate awardsکارشناسی
Think Big about Business undergraduate scholarshipsکارشناسی
Think Big about Economics undergraduate scholarshipsکارشناسی
Think Big postgraduate awardsکارشناسی ارشد
Think Big about Business postgraduate scholarshipsکارشناسی ارشد
Think Big about Innovation scholarshipsکارشناسی ارشد

خوابگاه و تغذیه

Accommodation and food

دانشگاه بریستول 3 خوابگاه بزرگ با فضایی دوستانه برای دانشجویان تدارک دیده است. این خوابگاه‌ها بر اساس بودجه دانشجویان به صورت اتاق‌های مدرن تا قدیمی هستند. تمام خوابگاه‌ها کارکنانی صمیمی و محیطی امن و راحت دارند. همچنین امکانات ورزشی و اقامتی در تمام خوابگاه‌ها برای دانشجویان فراهم شده است. چنانچه دانشجویان تمایلی به زندگی در خوابگاه‌های مشترک نداشته باشند، کارکنان دانشگاه آماده ارائه کمک برای اجاره آپارتمان‌های خصوصی به دانشجویان هستند.

لوکیشن و تصاویر دانشگاه

Location

مشاهیر

Celebrities
سایمون پگ (Simon Pegg)
بازیگر و نویسنده انگلیسی
جیسون آیزاکس (Jason Isaacs)
جیسون آیزاکس (Jason Isaacs)
بازیگر
جو آلوین (Joe Alwyn)
بازیگر
پل دیراک (Paul Dirac)
فزیکدان و بنیانگذار مکانیک کوانتومی

سوالات متداول

Location

این دانشگاه در سال 2024 رتبه 55 را در بین سایر دانشگاه‌های جهان بر اساس رتبه‌بندی QS به دست آورده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بیشتر بخوانید

Read more

جهت تحصیل در انگلستان در سال 1992 دانشگاه بریستول این کشور موقعیت دانشگاهی ای را کسب کرد که از آن زمان به موسسه ای پر رونق با سه محوطه دانشگاهی و کالج تبدیل شد. دانشجویان در دانشگاه بریستول انگلستان وقت خود را بیشتر در زمینه های اجتماعی و فرصت هایی برای ایجاد دوستی و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه صرف می کنند. طبق گفته کارشناس موسسه حقوقی توسعه گران مهر از روز اول حضورتان در UWE بریستول شما دوره ای را خواهید آموخت که پس از فارغ التحصیلی، موقعیت کاری شما را در آینده تضمین می کند.

درباره دانشگاه بریستول کشور انگلستان

فعالیت برای چارتر در سال 1904 با انتصاب موریس تراورس به عنوان استاد شیمی، شكل گرفت. تراورس، که ویلیام رامزی، رئیس پیشین، برای این کار توصیه کرده بود، مردی پرانرژی و سرنوشت ساز بود که برای دستیابی به حمایت مالی و سیاسی برای برنامه های بریستول تصمیم می گرفت. وی مورد حمایت برخی افراد قدرتمند از جمله لوئیس فرای، رئیس شورای کالج، R B(رهبر بعدی) هالدان و اعضای خانواده ویلز قرار گرفت. تا سال 1906، لوئیس فرای احساس آمادگی كرد كه برنامه ارتقاء دانشگاه برای بریستول را به طور رسمی اجرا كند و یك كمیته اجرایی تشکیل شد. با این وجود، مشکلات همچنان ادامه دارند تراورز در آن سال به هدایت یک مؤسسه تحقیقاتی در هند رفت و کاری بسیار سخت بود که بتوانید موقوفات دانشکده را از کل 30000 پوندی که توسط اعضای خانواده های ویلز و فرای اهدا شده بود، بردارد.

همه چیز در 14 ژانویه سال 1908 تغییر کرد، هنگامی که هو ویلز قول داد 100000 پوند اهدا کند مبلغ کلانی که با آن چارتر در طی دو سال اهدا شد. هدیه ویلز یک واکنش زنجیره ای را به وجود آورد و در طی 24 ساعت بیشتر از آنچه در طی سه دهه گذشته بود، پول بیشتری جمع آوری شد. در حقیقت همه چیز الان شروع به حرکت کرده بود. پس از سالها بحث، توافق شد كه دانشكده بازرگانان و عناصر دانشكده كه قبلاً رقیب بودند بتوانند برای ایجاد دانشكده جدید مهندسی ادغام شوند. علاوه بر این، شورای شهر درآمد حاصل از نرخ پنی (حدود 7000 پوند در سال) را منوط به چارتر حاصل کند. از همه مهمتر، وقتی دادخواستی برای چارتر به شورای خصوصی ارائه شد، با رضایت سلطنتی روبرو شد.

در 24 مه 1909، 33 سال پس از آنكه دانشگاه چارتر را افتتاح كرد، مورد تایید پادشاه ادوارد هفتم، به تصویب رسید. این روز جشن در سراسر بریستول و آغاز داستان گفته شده در جدول زمانی دانشگاه ما بود (برای کار به فلش نیاز دارد).

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه بریستول انگلستان

می توانید از طریق سرویس پذیرش دانشگاه ها و کالج ها (UCAS) یا برنامه مشترک برنامه های کارشناسی را درخواست کنید. فقط از یک روش استفاده کنید. اگر از UCAS استفاده می کنید تا برای سایر دانشگاه های انگلستان اقدام کنید، لطفاً از طریق دانشگاه UCAS از بریستول استفاده کنید و از برنامه مشترک استفاده نکنید. نام و شماره کد UCAS برای این دانشگاه BRISL B78 است.

متقاضیان دارای دیپلم بین المللی (IB) یا A لوِل برای پذیرش مستقیم در برنامه های کارشناسی ما در نظر گرفته می شوند. شرایط ورود در دفترچه کارشناسی ذکر شده است. اگر در آمریکا تحصیل کرده اید، شرایط ورود در صفحه کشور ایالات متحده آمریکا ذکر شده است. متقاضیان دارای مدرک دیپلم (دیپلم ملی دبیرستان) فقط به طور معمول برای ورود به برنامه های کارشناسی ارشد دانشگاه، به یک دوره پایه نیاز دارند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه بریستول انگلستان

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه بریستول انگلستان

متقاضیان آزمون ورودی دانشگاه ملی (کنکور) یا کاردانی یا گواهی پیش دانشگاهی ایران می توانند برای برنامه های کارشناسی ثبت نام کنند. نمرات مورد نیاز از 16.5 از 20 یا 82٪ کل (معادل ABB در سطح A ) نمره 18 از 20 یا 90 درصد معدل کل (معادل A*AA در سطح A). لطفاً توجه داشته باشید که این اطلاعات فقط راهنمایی است. رقابت برای دانشگاه بریستول بسیار سر سخت است و هر درخواستی برای دانشگاه بر اساس شایستگی های فردی آن در نظر گرفته می شود. هدف ما این است که در اسرع وقت به شما پاسخی بدهیم تا به شما در برنامه ریزی مطالعات خود کمک کنیم. 

شرایط ورود به برنامه های کارشناسی ارشد

شرط استاندارد ورود به برنامه کارشناسی ارشد تدریس در Bristol یک مدرک کارشناسی (کارشناسی) است که معادل درجه دوم انگلیس عالی (همچنین با عنوان 2: 1 شناخته می شود). متقاضیان دارای مدرک لیسانس چهار ساله توسط یک موسسه شناخته شده با معدل حداقل 14.0 از 20 از دانشگاه های دولتی اعطا می شوند، یا حداقل 15.5 از 20 از دانشگاه های خصوصی می توانند برای ورود به برنامه کارشناسی ارشد در نظر گرفته شوند. برای ورود به یک برنامه تحقیقاتی، متقاضیان را ملزم می کنیم که هر دو لیسانس و کارشناسی ارشد را با معدل حداقل 15.0 از 20 دریافت کنند.

رشته های دانشگاه بریستول انگلستان

رشته های دانشگاه بریستول انگلستان

رشته های دانشگاه بریستول انگلستان

  1. کارشناسی حسابداری و امور مالی 
  2. کارشناسی حسابداری و امور مالی به همراه تعیین شغل تخصصی
  3. کارشناسی حسابداری و امور مالی به همراه تحصیل در خارج از کشور
  4. کارشناسی حسابداری و امور مالی به همراه تحصیل در قاره اروپا
  5. کارشناسی حسابداری و مدیریت 
  6. کارشناسی حسابداری و مدیریت به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  7. کارشناسی مهندسی هوا و فضا 
  8. کارشناسی ارشد مهندسی هوا و فضا 
  9. کارشناسی ارشد مهندسی هوا و فضا به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  10. کارشناسی ارشد مهندسی هوا و فضا به همراه تحصیل در قاره اروپا 
  11. کارشناسی ارشد مهندسی هوا و فضا یا یک سال کار در صنعت
  12. کارشناسی تاریخ 
  13. کارشناسی مردم شناسی 
  14. کارشناسی ارشد مردم شناسی به همراه خلاقیت 
  15. کارشناسی آناتومی کاربردی 
  16. کارشناسی باستان شناسی و مردم شناسی
  17. کارشناسی بیوشیمی
  18. کارشناسی ارشد بیوشیمی 
  19. کارشناسی بیوشیمی به همراه بیوشیمی پزشکی 
  20. کارشناسی ارشد بیوشیمی به همراه بیوشیمی پزشکی 
  21. کارشناسی بیوشیمی به همراه بیولوژی و بیوتکنولوژی مولکولی 
  22. کارشناسی ارشد بیوشیمی به همراه بیولوژی و بیوتکنولوژی مولکولی
  23. کارشناسی بیوشیمی با تحصیل در صنعت
  24. کارشناسی بیولوژی 
  25. کارشناسی ارشد بیولوژی 
  26. کارشناسی بیومدیکال  
  27. کارشناسی بیولوژی و ایمن شناسی سرطان 
  28. کارشناسی بیولوژی و ایمن شناسی سرطان با تحصیل در صنعت 
  29. کارشناسی پزشکی مولکولی و بافت سلولی
  30. کارشناسی ارشد پزشکی مولکولی و بافت سلولی
  31. کارشناسی شیمی فیزیک
  32. کارشناسی ارشد شیمی فیزیک 
  33. کارشناسی ارشد شیمی فیزیک با تجربه صنعت 
  34. کارشناسی شیمی 
  35. کارشناسی ارشد شیمی
  36. کارشناسی ارشد شیمی با تجربه صنعت 
  37. کارشناسی شیمی با محاسبات علمی 
  38. کارشناسی ارشد شیمی با محاسبات علمی 
  39. کارشناسی ارشد شیمی به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  40. کارشناسی ارشد شیمی به همراه تحصیل در قاره اروپا
  41. کارشناسی شیمی با یک سال تحصیل مقدماتی 
  42. کارشناسی مطالعات کودک 
  43. کارشناسی ارشد مطالعات کودک به همراه خلاقیت 
  44. کارشناسی مطالعات کودک و مدیریت 
  45. کارشناسی مطالعات کودک به همراه متدهای تحقیقاتی کمی
  46. کارشناسی ارشد مطالعات کودک به همراه متدهای تحقیقاتی کمی
  47. کارشناسی مطالعات کودک با تحصیل در خارج از کشور 
  48. کارشناسی مهندسی عمران 
  49. کارشناسی ارشد مهندسی عمران 
  50. کارشناسی ارشد مهندسی عمران به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  51. کارشناسی ارشد مهندسی عمران به همراه تحصیل در قاره اروپا 
  52. کارشناسی ارشد مهندسی عمران با یک سال کار صنعتی 
  53. کارشناسی مطالعات کلاسیک  
  54. کارشناسی ادبیات باستان 
  55. کارشناسی علوم کامپیوتر 
  56. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر 
  57. کارشناسی علوم کامپیوتر و الکترونیک 
  58. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر و الکترونیک  
  59. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر و الکترونیک به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  60. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر به همراه خلاقیت
  61. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  62. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر به همراه تحصیل در قاره اروپا 
  63. کارشناسی جرم شناسی
  64. کارشناسی جرم شناسی و متدهای تحقیقات کمی 
  65. کارشناسی جرم شناسی به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  66. کارشناسی زبان فرانسه و جمهوری چک
  67. کارشناسی زبان آلمانی و جمهوری چک
  68. کارشناسی زبان ایتالیایی و جمهوری چک
  69. کارشناسی زبان پرتغالی و جمهوری چک 
  70. کارشناسی زبان روسی و جمهوری چک
  71. کارشناسی زبان اسپانیایی و جمهوری چک
  72. کارشناسی مطالعات انگلیسی و کلاسیک 
  73. کارشناسی زبان انگلیس و چک 
  74. کارشناسی تاریخ و زبان چک 
  75. کارشناسی ریاضیات و علوم کامپیوتر
  76. کارشناسی ارشد ریاضیات و علوم کامپیوتر 
  77. کارشناسی موسیقی و چک 
  78. کارشناسی بهداشت و درمان دندان 
  79. کارشناسی دندانپزشکی 
  80. کارشناسی علوم کامپیوتر و الکترونیک 
  81. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر و الکترونیک 
  82. کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر و الکترونیک به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  83. کارشناسی اقتصاد 
  84. کارشناسی اقتصاد و حسابداری 
  85. کارشناسی اقتصاد و اقتصاد سنجی 
  86. کارشناسی اقتصاد و اقتصاد سنجی به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  87. کارشناسی امور مالی و اقتصاد 
  88. کارشناسی امور مالی و اقتصاد به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  89. کارشناسی اقتصاد و مدیریت 
  90. کارشناسی اقتصاد و مدیریت به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  91. کارشناسی سیاست و اقتصاد 
  92. کارشناسی اقتصاد و ریاضیات 
  93. کارشناسی ارشد اقتصاد به همراه خلاقیت 
  94. کارشناسی اقتصاد به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  95. کارشناسی اقتصاد به همراه تحصیل در قاره اروپا 
  96. کارشناسی مطالعات آموزشی 
  97. کارشناسی مطالعات آموزشی به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  98. کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک 
  99. کارشناسی ارشد مهندسی برق و الکترونیک 
  100. کارشناسی ارشد مهندسی برق و الکترونیک به همراه خلاقیت 
  101. کارشناسی ارشد مهندسی برق و الکترونیک به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  102. کارشناسی ارشد مهندسی برق و الکترونیک به همراه تحصیل در قاره اروپا 
  103. کارشناسی ارشد مهندسی برق و الکترونیک به همراه یک سال کار در صنعت  
  104. کارشناسی ارشد طراحی با تحصیل در صنعت 
  105. کارشناسی ریاضیات مهندسی 
  106. کارشناسی ارشد ریاضیات مهندسی
  107. کارشناسی ارشد ریاضیات مهندسی به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  108. کارشناسی ارشد ریاضیات مهندسی به همراه یک سال کار در صنعت 
  109. کارشناسی زبان انگلیسی
  110. کارشناسی ادبیات انگلیسی و تعهدات اجتماعی
  111. کارشناسی مطالعات کلاسیکال و انگلیسی 
  112. کارشناسی زبان چک و انگلیسی
  113. کارشناسی زبان انگلیسی و فرانسوی 
  114. کارشناسی زبان انگلیسی و آلمانی 
  115. کارشناسی زبان انگلیسی و تاریخ 
  116. کارشناسی زبان انگلیسی و فلسفه 
  117. کارشناسی زبان انگلیسی و پرتغالی
  118. کارشناسی زبان انگلیسی و اسپانیایی
  119. کارشناسی علوم زمین شناسی
  120. کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی 
  121. کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  122. کارشناسی زبان انگلیسی و سینما 
  123. کارشناسی مهندسی برق و مکانیک 
  124. کارشناسی ارشد مهندسی برق و مکانیک 
  125. کارشناسی ارشد مهندسی برق و مکانیک 
  126. کارشناسی اقتصاد و فلسفه 
  127. کارشناسی اقتصاد و فلسفه به همراه تحصیل در خارج از کشور 
  128. کارشناسی انگلیس و تئاتر 
  129. کارشناسی زبان فرانسه و چک 
  130. کارشناسی زبان فرانسه و انگلیسی 
  131. کارشناسی سینما و زبان انگلیسی
  132. کارشناسی سینما و زبان فرانسه 
  133. کارشناسی سینما و زبان ایتالیایی
  134. کارشناسی سینما و زبان پرتغالی 
  135. کارشناسی سینما و تلویزیون 
  136. کارشناسی ارشد سینما و تلویزیون به همراه خلاقیت 
  137. کارشناسی امور مالی 
  138. علوم اجتماعی و بنیاد در هنر 
  139. کارشناسی فرانسه 
  140. کارشناسی زبان آلمانی و فرانسوی 
  141. کارشناسی زبان آلمانی و ایتالیایی
  142. کارشناسی زبان فرانسه و پرتغالی 
  143. کارشناسی زبان فرانسه و روسی 
  144. کارشناسی زبان فرانسه و ایتالیایی
  145. کارشناسی تاریخ و زبان فرانسه 
  146. کارشناسی تاریخ و هنر فرانسه 
  147. کارشناسی مدیریت کسب و کار بین الملل در فرانسه 
  148. کارشناسی زبان فرانسه و حقوق 
  149. کارشناسی زبان فرانسه و موسیقی 
  150. کارشناسی فلسفه و زبان فرانسه 
  151. کارشناسی سیاست و زبان فرانسه 
  152. کارشناسی تئاتر و سینما
  153. کارشناسی تئاتر و زبان فرانسه 
کمک هزینه ها و بورسیه های دانشگاه بریستول انگلستان

کمک هزینه ها و بورسیه های دانشگاه بریستول انگلستان

کمک هزینه ها و بورسیه های دانشگاه بریستول انگلستان

دانشگاه بریستول مفتخر است که طرح بورسیه Think Big را به اجرا در می آورد. 52 بورسیه برای متقاضیان بین المللی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه بریستول موجود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و نحوه درخواست به وب سایت bristol.ac.uk/international-scholarships مراجعه نمایید. می توانید سوالات خود را با تیم اسپانسر و بورسیه از طریق international-partnerships@bristol.ac.uk در میان بگذارید. اطلاعات بیشتر درباره بورسیه تحصیلی در دفتر فاند دانشجویی دانشگاه موجود است.

کنسولگری انگلیس در ایران: کنسولگری انگلیس قادر است راهنمایی و اطلاعاتی را در مورد آموزش عالی انگلیس ارائه دهد. لطفا به وب سایت مراجعه کنید تا اگر کنسولگری در نزدیکی شما وجود داشته باشد، از خدمات موجود مطلع شوید.

نمایندگان در ایران: دانشگاه توافقنامه هایی با تعدادی از نمایندگان (آژانس ها) خود در سراسر جهان دارد که می تواند شما را برای ارسال درخواست یاری کند. لطفا توجه داشته باشید که کمک این نمایندگان به معنای بهره مندی از مزایا در زمان تصمیم گیری های دانشگاهی نیست. درخواست هر متقاضی به طور مجزا و برابر مورد بررسی قرار می گیرد. لطفاً برای جلوگیری از پیچیدگی مراحل اداری تنها از خدمات یک نماینده استفاده کنید. دانشگاه فقط با نمایندگان ذکر شده در وب سایت همکاری می کند.

دانش آموختگان برجسته دانشگاه بریستول انگلستان

دانش آموختگان کنونی دانشگاه شامل 18 نفر از بخش علوم پزشکی، 10 نفر از بخش آکادمی انگلیس، 13 نفر از آکادمی سلطنتی مهندسی و 31 نفر از انجمن سلطنتی می باشند. این افراد شامل:

  • سر مایکل بری، یکی از کاشفان “فاز هندسی” مکانیک کوانتومی
  • جان راریتی، کارشناس بین المللی اپتیک کوانتومی، رمزنگاری کوانتومی و ارتباطات کوانتومی
  • دیوید می، دانشمند کامپیوتر و معمار پیشرو ترانسپوتر
  • مارک هورتون، باستان شناس دریایی و تاریخی انگلیس

دانشگاهیان علوم کامپیوتر شامل:

  • دیوید کلیف، مخترع اصلی الگوریتم تجاری “زیپ”،
  • پیتر فلش و مایک فریزر، اساتید تعامل انسان و کامپیوتر،
  • جولیان گو و نیگل اسمارت

 دانش آموختگان گذشته دانشگاه بریستول عبارتند از:

  • پاتریشیا برادفوت، معاون رئیس دانشگاه گلوسترشر،
  • نیگل تریفت، معاون رئیس دانشگاه وارویک
  • وندی لارنر، رئیس دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
  • آنتونی اپشتین، کاشف ویروس اپشتین بار، استاد آسیب شناسی در دانشگاه از سال 1968-1982
  •  سر جان لنارد جونز، کاشف پتانسیل لنارد-جونز در فیزیک
  • آلفرد مارشال، یکی از روسای کالج دانشگاه و اقتصاددان تأثیرگذار در نیمه دوم قرن نوزدهم.
  • ریاضیدانان و فیلسوفان: روهیت پاریخ و برایان روتمن اساتید بخش ریاضیات
  • پاول فایرابند، فیلسوف علوم بخش فلسفه

دانشگاه بریستول سه جایزه نوبل Ig، جایزه ای برای دستاوردهای غیرمعمول یا خرده ریز در تحقیقات علمی، دریافت کرده است:

  • سر مایکل بری (همراه با آندره گیم، برنده جایزه نوبل) به دلیل استفاده از آهن ربا برای بلند کردن یک قورباغه برنده این جایزه شد.
  • گرت جونز برای مستندسازی علمی در زمینه خفاش های میوه خوار این جایزه را از آن خود کرد.
  • لن فیشر این جایزه را در سال 1999 برای محاسبه بهترین زمان خیس کردن بیسکوئیت از آن خود نمود.

تحصیلات کارشناسی در دانشگاه بریستول انگلستان با کار عملی در کنار یادگیری نظری طراحی شده است و دانشجویان با مهارت های متعدد برای دنیای کار مجهز می شوند، در حالیکه توانایی تفکر انتقادی و مستقل را نیز کسب می کنند. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از تمام جزئیات تحصیل و اعزام دانشجو به انگلستان مطلع هستند، با ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

دانشگاه های مشابه

Similar universities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *