دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

برای کسی که حتی اگر کمی درباره تاریخ این شهر آگاهی داشته باشد این راز که پاریس به واسطه هنرهای زیبایش معروف شده است، پوشیده نیست. هزاران نفر از نقاشان و مجسمه سازان در این شهر کار می کردند و در میان آنها کارشناسان ارشد عالی رتبه ای وجود داشته که اکنون نام آنها به یادگار مانده است. جهت تحصیل در فرانسه برای مدت طولانی آن هم در رشته هنر، شما باید بتوانید جایگاه علمی خود را بشناسید و آنچه را که می آموزید باور کنید لذا دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس این امکان را به شما می دهد تا به کمک راهنمایی هایی که مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر به شما می دهند، در این مسیر موفق شوید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

آشنایی با دانشسرای ملی هنرهای زیبای فرانسه در پاریس

این دانشسرا یک انجمن پویا برای تبادل ایده ها، روش ها و تجربه حرفه ای است. دانشجویان و اساتید ما کنجکاوی، آزمایش و اشتیاق را برای یادگیری تلفیق می کنند. در دانشسرای هنر پاریس، اعتقاد بر این است که یافتن راه حل طراحی، ایجاد یک اثر هنری و تسهیل در تولید یک تیم خلاق از فرآیندهای فکری با ارزش غیرقابل انکار می باشد. توسعه آگاهی از طریق تحقیقات و بحث ها از طریق یک سیستم کامپیوتری برای بلوغ حرفه ای و رشد فردی ضروری است. تمرین هنری، سطح بالایی از تعهد و نظم شخصی را طلب می کند، و ما انتظار داریم دانشجویان ما به طور فعال در کلاس ها شرکت کنند تا بتوانند دیدگاه های مختلفی را کشف کرده و منابع خلاق ما را درگیر خود کنند.

دانشسرای هنر پاریس ریشه در شهری از هنرهای اولیه و تولید طراحی دارد. تجربه منحصر به فرد بودن در کلان شهر پاریس منبع غنی از الهام بصری را فراهم می سازد. به اشتراک گذاشتن این تجربه با افراد بیش از 40 کشور مختلف به دانشجویان ما چشم انداز بی نظیری از انواع اصطلاحات موجود در سراسر جهان را ارائه می دهد. دانشسرای هنر پاریس به اصل فرصت برابر در آموزش و اشتغال متعهد است و تبعیض و آزار هر دانشجو، متقاضی، کارمند یا عضو جامعه را به دلیل نژاد؛ رنگ؛ نژاد ملی یا قومی؛ سن؛ دین؛ ناتوانی؛ گرایش جنسی؛ جنسیت؛ هویت جنسی؛ ژنتیک؛ وضعیت سربازی؛ و هر ویژگی دیگری که طبق قانون قابل اجرا محافظت می شود، ممنوع اعلام می کند. ما انتظار داریم که همه کارمندان PCA، دانشجویان و اعضای انجمن در انجام این تعهد همکاری های لازم را به عمل آورند. میراث دانشکده هنر پاریس و فارغ التحصیلان موفق آن چیزی است که می توان به آن افتخار کرد و در سال های آینده به آن کمک کرد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

یک بیانیه 500 کلمه ای بنویسید که شرح کار یک هنرمند (ها)، مشاغل طراحی (ها)، مدیر (های) طراحی یا طراح (ها) را در بردارد که شما از آن ها الهام می گیرید. همچنین به طور خلاصه توضیح دهید که چرا می خواهید فرصتی برای تحصیل در هنر و طراحی در دانشسرای هنر پاریس داشته باشید. از شما خواسته می شود بیانیه شخصی را به عنوان بخشی از فرم درخواست ارسال کنید.

شرایط اخذ پذیرش از دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

شرایط اخذ پذیرش از دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

نمونه کارها برای کلیه متقاضیان BFA لازم است

یک نمونه کار از 10 تا 20 تصویر را ارسال کنید. متقاضیان تشویق می شوند بهترین و جدیدترین کار خود را که طیف وسیعی از مهارت های فنی و خلاقیت را ارائه می دهد، ارسال کنند. کمیته پذیرش خصوصاً به نحوه تحقیق و ارتباط ایده های متقاضیان علاقه مند است. نمونه کارها می تواند شامل ترکیبی از رسانه ها از جمله طراحی، نقاشی، مجسمه سازی، هنر نصب، فیلم، عکاسی، صدا، تصاویر متحرک، طراحی ارتباطات، طراحی مد، تصویر سازی و غیره باشد. متقاضیان تشویق می شوند با توجه به ترتیب و نظم کارشان، نمونه کارهای خود را با دقت ویرایش کنند. متقاضیان تبادلی، محصل در خارج از کشور و انتقال BFA تشویق می شوند تا آثاری را که منطبق با حوزه تحصیلی که متقاضی آن هستند، ارسال کنند.

شما می توانید نمونه کارهای خود را از طریق فرم درخواست PCA یا به عنوان pdf از طریق wetransfer.com یا به عنوان یک لینک به وب سایت خود با انتخاب از آثار مشخص شده به عنوان نمونه کار خود ارسال کنید، یا ممکن است یک حساب کاربری در slideroom.com ایجاد کنید و با استفاده از لینک parisedu.slideroom.com ارسال نمایید. در صورت انتخاب این گزینه، از شما خواسته می شود 12 دلار هزینه برای اسلایدهای این سرویس بپردازید.

ریزنمرات رسمی مورد نیاز برای کلیه متقاضیان

با مدرسه خود تماس بگیرید تا آنها گزارش نمرات رسمی شما را که شامل (حداقل) نمرات آخرین تحصیلات سه ساله شما است، بفرستند. اگر در سه سال گذشته در بیش از یک مدرسه شرکت کرده اید، ریز نمرات را از همه موسسات ارسال کنید. متقاضیان انتقالی و گواهینامه که حداقل دو سال تحصیل تمام وقت را در دانشگاه دیگری گذرانده اند، نیازی به ارائه ریز نمرات مقطع متوسطه ندارند.

نمرات آزمون زبان انگلیسی

تمامی متقاضیان باید ثابت کنند که از سطح مورد نیاز در زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه به زبان انگلیسی برخوردار هستند. اگر سه یا چند سال از تحصیل در مقطع دبیرستان / متوسطه یا دانشگاه خود را به زبان انگلیسی نگذرانده اید (یا ترکیبی از هر دو برای دانشجویان انتقالی)، در این صورت لازم است یکی از آزمون های زیر را تکمیل کنید تا برای پذیرش در نظر گرفته شوید: آیلتس، تافل یا B2 اول که قبلاً با نام انگلیسیی کمبریج شناخته می شد: FCE اول.

متقاضیان برنامه های تحصیلات تکمیلی ما که دوره لیسانس خود را به زبان انگلیسی گذرانده اند، نیازی به تکمیل آزمون صلاحیت ندارند. نتایج آزمون های تافل (آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی)، آیلتس (سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی) یا آزمون B2 اول را که طی دو سال گذشته به دست آمده را ارسال کنید. حداقل نمرات مورد نیاز برای پذیرش عبارتند از: 92 در آزمون TOEFL IBT،6.5 در آزمون آیلتس و C1 یا C2 در آزمون B2 اول.

افرادی که نمرات آنها در آزمون TOEFL IBT بین 60 تا 91 و در آزمون آیلتس بین 5 تا 6 باشد و یا نمره B2 را در آزمون B2 First به دست آورند، به عنوان دانشجویانی در نظر گرفته می شوند که زبان انگلیسی برای ورودی شان مورد نیاز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرایط، موارد زیر در مورد پذیرش را مطالعه بفرمایید.

برای به دست آوردن اطلاعات ثبت نام و سریع ترین تاریخ ممکن برای آزمون TOEFL، به سایت www.ets.org مراجعه کنید. کد موسسه ما 8217 است. برای یافتن مراکز آزمون و ثبت نام در آیلتس، به سایت www.ielts.org مراجعه نمایید. درخواست کنید که نمره شما را مستقیماً به PCA ارسال کنند. نمرات ممکن است در هر زمانی قبل از یا طی مراحل درخواست ارائه شود.

رتبه و رنکینگ دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

اصول استفاده شده جهت رتبه بندی دانشگاهی جهانی از 6 معیار بهره می برد تا فعالیت های اصلی تحصیلات عالیه جهانی را محصور کند. این معیار ها برای رتبه بندی سال 2015/16 نیز اعمال شدند. اما همانطور که توضیح خواهیم داد، بهره گیری از اطلاعاتی که به دست می آوریم طی سال جاری بسیار بیشتر شده است. دو معیار اول شامل پرسش سوال از افراد مطلع جهت شناسایی نقاط قوت سیستم دانشگاهی جهانی می باشد. این پرسش از طریق 2 رای گیری سالانه از یکی از آکادمی های فعال سراسر جهان و دیگری از کارفرمایان صورت می گیرد. از آکادمی ها در رابطه با رشته و اینکه کدام 30 دانشگاه برتر جهان آن رشته را تدریس می نمایند سوال پرسیده می شود اگرچه آنان مایلند تا به حدود 20 دانشگاه رای دهند. آنان نمی توانند به موسسه خود رای دهند. از کارفرمایان خواسته می شود تا مشاغلی را نام ببرند که در آن اقدام به استخدام فارغ التحصیلان می نمایند و در کجا مایلند تا آنان مشغول به کار شوند. این دو معیار 40 درصد رتبه بندی را شامل می شود و هر موسسه حداقل 10 درصد آن را دریافت می نماید.

معیار دیگری که مورد بررسی قرار می گیرد تعداد کارکنان و استادان دانشگاه است. این معیار 20 درصد رتبه بندی را در خود دارد. این معیار از سال گذشته تغییر نکرده است. دو معیاری که ما ارزش کمتری بر آن نهادیم و از سال 2014 و حقیقتا از ابتدای کار رتبه بندی QS تغییری نکرده است و 5 درصد رتبه را در بر دارد بین المللی سازی یا تعداد دانشجویان بین المللی می باشد. این معیار نشان می دهد که یک دانشگاه چقدر مایل است تا در سطح جهانی فعالیت داشته باشد. اما همچنین، این معیارات، معیار های غیر مستقیم کیفی می باشند. چنانچه دانشگاهی متقاضیانی از سرتاسر جهان دارد، به معنای آن است که احتمالا در حیطه آموزش و تحقیقات خود کار درست را دارد انجام می دهد.

رشته های دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

رشته های دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

رشته های دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

  • مرکز اصلی کارشناسی: سال تأسیس
  • مرکز اصلی کارشناسی: مطالعات لیبرال
  • لیسانس هنرهای زیبا
  • هنرهای زیبا
  • طراحی داخلی
  • عکاسی
  • طراحی ارتباطات
  • طراحی مد
  • لیسانس هنر (B.A)
  • مدیریت طراحی

برنامه های مقطع کارشناسی ارشد

  • کارشناسی ارشد هنر (MA) در طراحی لوازم تزئینی و جانبی
  • کارشناسی ارشد هنر (MA) در طراحی مد | فناوری طراحی لباس و مد بانوان Haute Couture-Haute
  • کارشناسی ارشد هنر (MA) در عکاسی و فیلم مد
  • کارشناسی ارشد هنر (MA) در طراحی برای تأثیرات اجتماعی
  • کارشناسی ارشد هنر (MA) و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رسانه های جدید بین رشته ای
  • کارشناسی ارشد هنر (MA) و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در عکاسی و تصویربرداری
  • کارشناسی ارشد هنر (MA) و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی داخلی
  • کارشناسی ارشد هنر (MA) و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در نقاشی

هزینه و شهریه تحصیل در دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

 کارشناسی، گواهینامه و تحصیل در خارج از کشور در برنامه های PCA 

  • شهریه هر ترم – 14،000 یورو می باشد که شامل کلیه هزینه های دانشگاه است و برای ترم های پاییز و بهار و کلیه برنامه های تمام وقت قابل استفاده است.

لیسانس هنرهای زیبا (Global BFA) در فیلم هنری

برنامه های فارغ التحصیلی

  •  شهریه یک سال کامل (از جمله ترم های پاییز و بهار)

 برنامه های کارشناسی ارشد

  •  دانشجویان بین المللی – 28،000 یورو
  • اتباع اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / چین / انگلستان – 14000 یورو

 برنامه های فوق لیسانس هنرهای زیبا

  •  سال 1: دانشجویان بین المللی – 28،000 یورو
  • اتباع اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / چین / انگلستان – 14000 یورو
  •  سال 2: دانشجویان بین المللی – 19،600 یورو
  • اتباع اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / چین / انگلستان – 9.800 یورو

اتباع اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / چین / انگلستان توجه داشته باشند که به دلیل کسر خودکار 50٪ در شهریه، دیگر کمک مالی PCA به آنها تعلق نمی گیرد. با این وجود میتوانید برای تأمین هزینه های تحصیلی خود از تسهیلات اراسموس (Erasmus+ Loan) استفاده کنید. PCA برای سال تحصیلی 2019-20، برای همه اتباع انگلستانی از تخفیف اتحادیه اروپا پشتیبانی می کند.

 هزینه تخمینی زندگی در هر ترم:

  • مسکن 3800 یورو
  • مخارج شخصی / وعده های غذایی 2،800 €
  • کتاب / لوازم هنری 300 – 700 € *
  • حمل و نقل محلی 175 €

کمک هزینه ها و بورسیه های دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

شرایط انتخاب: دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، محصلان در خارج از کشور و دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی (غیر اتحادیه اروپا)  بورس های تحصیلی به دانشجویانی اعطا می شود که نیاز مالی دارند و ار شایستگی دانشگاهی و هنری برخوردارند. این بورسیه ها بخشی از شهریه را پوشش می دهد.

تسهیلات سازمانی

شرایط انتخاب: دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی (غیر اتحادیه اروپا).  در زیر شرایط مربوط به برنامه وام دانشجویی رشته هنر در شهر پاریس آمده است:

  • این وام در طی دوره تحصیل در کالج هنر پاریس اعطا می شود و تا زمان به پایان رساندن دوره تحصیلات خود در این دانشگاه، وام پرداخت نمی شود.
  • این وام بدون بهره اعطا می شود.

برای ایجاد انگیزه و تأیید شهروندی جامعه PCA و موفقیت تحصیلی، طبق برنامه و با توجه به شرایط زیر، تمام یا بخشی از مبلغ پرداختی وام هنگام فارغ التحصیلی کاهش می یابد:

  1. باید به نظام نامه اخلاقی دانشکده هنر پاریس پایبند باشید. نقض این آیین نامه منجر به از بین رفتن فوری امتیاز بخشش وام خواهد شد.
  2. باید به تعهدات مربوط به جایزه CAP عمل کرده و از آیین نامه اخلاقی CAP پیروی کنید. نقض این آیین نامه رفتاری منجر به از بین رفتن فوری امتیاز بخشش وام خواهد شد.
  3. باید تحصیلات خود را در کالج هنر پاریس بگذرانید. دانشجویانی که قبل از فارغ التحصیلی PCA را ترک می کنند، امتیاز بخشش وام را از دست می دهند.

سطح کاهش وام بر اساس GPA یا میانگین نمرات هر ترم در فارغ التحصیلی از کالج هنر پاریس

  • 100٪ – 3.75 یا بهتر
  • 75٪ – 3.5 تا 3.74
  • 50٪ – 3.0 تا 3.49
  • 25٪ – 2.5 تا 2.99
  • 0٪ – 2.49 و پایین تر

پس از تکمیل دوره دانشگاهی در کالج هنر پاریس، برنامه پرداخت اقساط دریافت میکنید که باید تمام و کمال تا پایان سال سوم پس از دریافت مدرک، تسویه کنید.

دانش آموختگان برجسته دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

دانش آموختگان برجسته دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

دانش آموختگان برجسته دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

  • فارغ التحصیلان برجسته
  • ارین فدرسون، طراح مد
  • تام فورد، طراح مد، کارگردان و تهیه کننده فیلم
  • بنو گرد، بازیگر و مدل
  • جورجیا هاردینگ، طراح مد
  • کالا هاینس (کالا)، طراح مد
  • لازارو هرناندز (پرونزا شوولر)، طراح مد
  • نیکی هابرمن، هنرمند، نقاش
  • رایان مندوزا، هنرمند
  • دیوید پک (دیوید مایلز)، طراح مد
  • جولیا رستوین رویفیلد، مدل، مشاور و طراح گرافیک
  • پاتریک رابینسون، طراح مد
  • مارگت وار (مارگت)، طراح مد

شرایط تحصیل و زندگی در فرانسه را در قالب آنچه نیاز دارید می توانید در همین وبسایت بخوانید اما همچنین می توانید راه مهاجرت تحصیلی خود را با اخذ پذیرش دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) از زبان مشاورین ارشد ما بشنوید آنها شما ره به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *