خرید ملک در نروژ

عمده نگرانی هایی که شما را از شرایط مهاجرت به نروژ در مورد خرید مسکن ممکن است بترساند این است که مهاجرین جهت خرید ملک در نروژ بیشتر به قیمت ها تمرکز و توجه می کنند، این قیمت ها قابل درک هستند زیرا قیمت ها می توانست بسیار بیشتر باشد. جهت فروش ملک زمانی که معامله تکمیل گردد همه هزینه های مرتبط با فروش پرداخت می شود.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط خرید ملک در نروژ

کارگزار بعد از اینکه مالیات پرداخت شد حق معامله را پرداخت می کند. میزان حق المعامله از فروش تا فروش و از کارگزار با کارگزار دیگر تغییر می کند. مقدار حق المعامله در هر معامله فروش توسط قانون تصویب نشده است. طبیعتا فروشنده فقط takstmann را به طور واضح پرداخت می کند زیرا آنها متخصص قرارداد هستند و برای کارگزار کار نمی کنند. استاوانگر یک انجمن مهاجرین بزرگ دارد، در این انجمن بسیاری از مردمی که به طور کلی از هزینه های کارگزاران املاک هیجان زده هستند، عضو می باشند.

کارگزاران در نروژ

چرا کارگزارهای املاک در استاوانگر بسیار گران هستند؟ استاوانگر یک منطقه جذاب برای اقامت است که در آنجا درآمدها و همچنین سطح آموزشی بالاتر از میانگین کشوری است . این منطقه به سبب دسترسی به فعالیت های بیرونی عالی همانند موج سواری، دوچرخه سواری و وجود بعضی سواحل عالی نروژ در آنجا شناخته شده است. کارگزاران در نروژهمچنین استاوانگر به عنوان زادگاه رخدادها و وقایع فرهنگی همچون تائتر و سالن های کنسرت و همچنین مسابقات ورزشی می باشد. عمده صنعت در اینجا به بخش انرژی مرتبط می شود که درآمدهای بالا در این عرصه وجود دارد. بنابراین حمایت از استانداردهای هزینه زندگی در نروژ و هزینه های بالای مسکن.باعث شده است افزایش در مهاجرت نروژ برای کار رخ دهد.

خرید و فروش مسکن در نروژ

در فضای مجازی صحبت هایی در زمینه حباب مسکن به سبب هزینه های بالای کارگزاری در استاوانگر و اسلو انجام می شود. آیا شما فکر می کنید یک حباب مسکن در منطقه استاوانگر یا اسلو وجود دارد؟ نه ، هیچ کدام از مناطق استاواگر و اسلو اینطور نیستند. اقتصاد شناور محلی در هر دو شهر علاوه بر وجود تعداد زیاد منازل جدید، در جهت حمایت از اقتصاد محلی متعادل سازی می شود. این موضوع بدان معناست که همیشه بازاری برای خرید و فروش مسکن وجود خواهد داشت.

سرمایه گذاری در نروژ

من تا الان هیج چیزی در آمریکا یا انگلیس نفروختم اما یک یا دو مورد را در مورد خرید در نروژ می دانم. نصیحت های من یک سری بایدها برای شما فهرست می کند که شما می بایست انجام دهید و تلاش کنید ملکی که به سبک زندگی شما سازگار است، پیدا کنید. تلاش نکنید که موارد با تخفیف خوب بیابید. همچنین من به مهاجرین توصیه می کنم که حتما با یک کارگزار املاک تماس برقرار کنند و به آنها بگویند به دنبال چه نوع منزلی هستند تا کارگزار املاک مهاجرین را راهنمایی کند و بهترین منزل یا آپارتمان را با توجه به علایق و سبک زندگی برای آنها بیابد. ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) جهت هزینه زندگی در نروژ به شما کمک می کنیم تا هم مسکن و هم سرمایه گذاری در بازار را برای شما پیدا کنیم،پس با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “خرید ملک در نروژ

  1. امید گفت:

    با سلام
    من مدرک لیسانس مکانیک شاخه تهویه مطبوع و سابقه ۱۲ سال کار در شرکت نفت دارم. امکان کاریابی در کشور نروژ جهت صنعت نفت موجود هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *