تحصیل در مقطع دبیرستان در اروپا

اکثر دانش آموزان برای تحصیل در مقطع دبیرستان در اروپا گزینه ی کالج را انتخاب می کنند. اما بعضی از دانش آموزان اغلب ترجیح می دهند ابتدا برنامه های دبیرستان در خارج از کشور را پیش بگیرند تا مسیرشان برای کالج و دانشگاه راحت تر شود. همچنین این شروع زودهنگام باعث شکل گیری مشاغل شان در کالج می شود و در مهارت های زبانی ماهر می شوند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در مقطع دبیرستان در اروپا

تحصیل در اروپا برای دانش آموزان این فرصت را فراهم می کند که توسط بسیاری از زبان ها و فرهنگ های مختلف احاطه شوند. اروپا بسیار امن است، بنابراین والدین و دانش آموزان به طور یکسان احساس راحتی و اطمینان می کنند. اکثر دانشگاه های اروپایی، دانشجویانی را ترجیح می دهند که از مدارس اروپایی فارغ التحصیل شده باشند. بعضی از دبیرستان های اروپایی امکانات شبانه روزی همراه با امکانات فراوان و اتاق های مجلل، ورزشگاه های پنج ستاره و استخرهای شنا گرم برای دانش آموزان را فراهم می کنند.

بهترین مدارس شبانه روزی در اروپا

تحصیل در دبیرستان های فرانسه مثلا دبیرستان بین المللی Notre Dame ، که یکی از بهترین مدارس در اروپا است، تنها 30 دقیقه با قطار در شمال غربی پاریس فاصله دارد. این مدرسه در Verneuil-sur-Seine واقع شده و برنامه های آماده سازی کالج را برای دانش آموزان سراسر جهان ارائه می کند و دو زبانه است. برنامه درسی دبیرستان به زبان انگلیسی به دانش آموزان کلاسهای 9 تا 12 تدریس می شود و سبک آمریکایی است. این مدرسه دارای برنامه فراگیر زبان فرانسه و فرهنگ همراه با دوره های غنی سازی می باشد.

بهترین مدارس شبانه روزی در اروپا

مدرسه بین المللی ژنو در سوئیس

تحصیل در مدارس شبانه روزی سوئیس می تواند گزینه خوبی برای تحصیل باشد. مدرسه بین المللی ژنو، سوئیس به عنوان یک مدرسه بین المللی مدرن با تکنولوژی پیشرفته، دارای یک محیط بین المللی دو زبانه ای است، که با تاکید قوی بر مسائل جهانی و تاثیرات آکادمیک بر روی آن تمرکز دارد. همه این عوامل باعث شده است که بهترین در نوع خود در قاره باشد. سه پردیس سرسبز جداگانه تشکیل دهنده این مدرسه هستند، که شامل یک سالن بزرگ با چشم انداز کوهستانی و دریاچه در حومه می شود. با بیش از 3700 دانش آموز از 120 ملیت و 84 زبان صحبت می کنند، آنها می توانند تحصیلات خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی یا حتی هر دو آنها فرا بگیرند.

تحصیل در دبیرستان SPI فرانسه

دبیرستان SPI جهت تحصیل در فرانسه، یک مدرسه عالی دیگر است که برنامه های درسی زبان خارجی با کیفیت بالا را برای دبیرستان ارائه می کند، که دانش آموزان این فرصت را دارند که برای کالج اعتبار کسب کنند و کنار یک خانواده اقامت کنند. این مدرسه همچنین دانش آموزان را در سفرهای تعطیلات شبانه و بعد از ظهر به مکان های مهم فرهنگی همراه با راهنماهای معلم با تجربه و حرفه ای می برد. مهارت زبانی دانش آموزان با تمرین شفاهی، کارکنان مدرسه بین المللی و گرامر یکپارچه تقویت می شود.

آموزش در مدارس اروپا

مدرسه آمریکایی Leysin، سوئیس، واقع در Alpine زیبا و مشرف به دره Rhone، این یک مدرسه شبانه روزی عالی با حدود 350 دانش آموز است. 80 درصد از دانش آموزانی که از این مدرسه فارغ التحصیل می شوند، دانشجوی دانشگاه های ایالت متحده می شوند. یک برنامه متوازن از سفرهای تفریحی و فرهنگی، ورزش و مطالعه به دانش آموزان کمک می کند تا بهترین آموزش را در محیطی عالی فرا بگیرند.

مدرسه بین المللی Carlsbad جهت تحصیل در جمهوری چک، یک مدرسه خصوصی عالی در قلب اروپا است. این مدرسه برنامه های پیش از دیپلم و دیپلم IB را برای پسران و دختران را در زبان انگلیسی ارائه می دهد. دانش آموزان قبل از گرفتن پذیرش مصاحبه می شوند و مدرسه قبل از پایان، به دانش آموزان مشاوره دانشگاهی می دهد. شما عزیزان می توانید تحصیل رایگان در اروپا را تجربه کنید، از این رو می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *