تحصیل داروسازی در نیوزلند

این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با تحصیل داروسازی در نیوزلند ارائه می دهد. کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با فراهم نمودن اطلاعات لازم تلاش نموده اند که به شما در امر پذیرش داروسازی در نیوزلند نیز یاری رسانند و همچنین شما را با هزینه های تحصیل در این کشور آشنا كنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشگاه های تحصیل داروسازی در نیوزلند

برای ثبت نام و کار به عنوان یک داروساز در نیوزیلند، یک برنامه چهار ساله ی دانشگاهی که منجر به دریافت مدرک لیسانس در رشته ی داروسازی (BPharm) می شود، و پس از 52 هفته کارآموزی در دوره ی کارآموزی در موسسات دارویی مورد تایید، وجود دارد که آماده ی پذیرش است. مدرک BPharm دانشگاه اوتاگو، قدیمی ترین مدرک دانشگاهی داروسازی در نیوزیلند است، که فرصت هایی را برای یک داروساز در زمینه های مختلف حرفه ای فراهم می آورد. این یک برنامه ی دانشگاهی گسترده در علوم طبیعی، زیستی، اجتماعی و بهداشتی است. دو دانشگاه در نیوزیلند کارشناسی داروسازی را ارائه می دهند:

این نیاز به آموزش عملی در شرایط توصیف شده توسط شورای داروسازی دارد. این کار عملی باید پس از این باشد که متقاضی چهارمین سال آزمون برای گواهی لیسانس داروسازی یا کارشناسی داروسازی را با تعهد گذرانده باشد.
آیین نامه ها برای گواهی لیسانس داروسازی (BPharm)

پذیرش داروسازی در نیوزیلند

همه ی متقاضیان تحصیل در نیوزلند در رشته داروسازی که به دنبال پذیرش برای سال دوم برنامه داروسازی هستند، باید الزامات علوم درس بهداشت سال اول در دانشگاه اوتاگو را تکمیل کنند (یا معادل آن برای دو سال تحصیلی دانشگاهی یا بیشترو پذیرش گروه کارشناسی ارشد را تکمیل کنند). پذیرش برای سال دوم کارشناسی برنامه ی داروسازی باید توسط کمیته ی پذیرش داروسازی تعیین شود. پذیرش دانشجویان داخلی برای سال دوم کارشناسی برنامه ی داروسازی محدود به تعداد مشخص در سال است. برنامه های کاربردی برای پذیرش ممکن است تحت مقوله های زیر ایجاد شده باشند:

  • علوم بهداشت و درمان سال اول
  • دو یا چند سال تحصیل در دانشگاه

برای به دست آوردن پذیرش در گروه علوم بهداشت و درمان سال اول یک متقاضی باید:

  • در دوره علوم بهداشت سال اول در دانشگاه اوتاگو ثبت نام شوند.
  • تمام مقالات توصیف شده برای دانشگاه اوتاگو البته دوره ی علوم بهداشت، سال اول، به طور معمول با حداقل میانگین آن 65٪ را گذرانده باشند.

پذیرش داروسازی در نیوزیلند

گزیده ای از متقاضیانی که این معیارها را دارند بر اساس نمره ی متوسط ​​خود در مقالات علوم بهداشت و درمان سال اول و مطابق با برنامه ی 1 (D) خواهند بود. برای در نظر گرفته شدن پذیرش در دو سال یا بیشتر از گروه تحصیلی دانشگاه ، متقاضی الزامی ندارد که دوره را تمام کند، اما باید دو یا چند سال تحصیلی به صورت تمام وقت در دانشگاه در نیوزیلند را تکمیل کرده که شامل حداقل سه مقاله در 200 سطح، و تکمیل و یا تقاضای تکمیل معادل مقالات توصیف شده برای دوره ی علوم بهداشتی، سال اول، می باشد، توجه داشته باشید به نکته ی (i)، به طور معمول با حداقل یک ( B- (GPA از 4 مقاله در تمام مقالات. گزیده ای از متقاضیانی که این معیارها را دارند.

هزینه و شهریه تحصیل داروسازی در نیوزلند

لیسانس داروسازی دانشگاه اوکلند؛ طول مدت تحصیل: 4 سال حداقل شرایط: تکمیل تعدادی از دوره های مشخص شده به عنوان بخشی از یک برنامه کارشناسی در دانشگاه اوکلند و یا معادل آن، حداقل GPA مورد نیاز است. معیارهای انتخابی اعمال می شود. هزینه تحصیل در نیوزلند به قرار زیر می باشد:

  • سالانه؛ 7.738دلار – کل دوره؛ 30.953 دلار
  • یارانه شهریه دولتی: سالانه؛ 15.272 دلار – کل دوره؛ 92.039 دلار
  • کل شهریه: سالانه؛ 23.010 دلار – کل دوره؛ 92.039 دلار

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در نیوزیلند

از مزایا و شرایط تحصیل در نیوزلند در رشته داروسازی می توان به معیار آموزش این رشته و بسیاری از رشته ها در دانشگاه های نیوزلند زبان انگلیسی است اشاره کرد، که کشور نیوزلند را از لحاظ تحصیل در دانشگاه برای دانشجویان بین المللی از آسیا، افریقا و حتی اروپا معروف کرده است. شهروندان اتریشی و ساکنان آن می توانند از وام دانشجویی کشور نیوزلند استفاده کنند. دانشگاه های نیوزلند و اغلب دانشکده ها دارای حقوق LGBT و اقلیت قومی هستند.

سیستم حمایتی مناسبی برای دانشجویان بین المللی در اکثر موسسات و دانشگاههای مجارستان وجود دارد. دانشگاههای کشور نیوزلند به دانشجویان رشته داروسازی و رشته های دیگر مدرک بین المللی اعطا می کنند و کیفیت و استاندارد تحصیلی این دانشگاهها بصورت جهانی می باشد. سیستم آموزشی دانشگاههای این کشور نیز بر مبنای سیستم بریتانیا است و اما هزینه های آن بسیار پایین است.

با داشتن ویزای تحصیلی نیوزلند در رشته داروسازی و سایر رشته ها شما می توانید حداقل 20 ساعت در هفته کار کنید. در تعطیلات این زمان به 40 ساعت در هفته افزایش پیدا می کند. فرصت های شغلی فراوانی برای دانشجویان خصوصا در رشته داروسازی وجود دارد که در دانشگاه های نیوزلند تحصیل کرده اند. تحصیل داروسازی در کشور نیوزلند نسبت به سایر کشورهای غربی ارزان تر می باشد.

معایب تحصیل داروسازی در نیوزلند

شهریه و هزینه تحصیل داروسازی در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی و خارجی بالا است و دلیل اصلی آن نیز تبدیل واحد پول و جریان نقدی است. دانشجویان بین المللی و خارجی نمی توانند قبل از دریافت مجوز اقامت درخواست وام دانشجویی داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در رابطه با و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند با مشاورین موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در مورد  تحصیل داروسازی در نیوزلند

1- روال تحصیل رشته ی داروسازی در نیوزلند به چه صورت میباشد؟

در ابتدا یک برنامه ی چهار ساله ی دانشگاهی وجود دارد که منجر به دریافت لیسانس در رشته ی داروسازی میشود و پس از آن باید 52 هفته کارآموزی در موسسات دارویی مورد تایید گذرانده شود.

2- قدیمی ترین دانشگاه داروسازی نیوزلند کدام است؟

در اینباره میتوان از دانشگاه اوتاگو نام برد.

3- چه دانشگاه هایی در نیوزلند رشته ی داروسازی را ارائه میدخند؟

دانشگاه اتاگو نیوزلند و دانشگاه اوکلند.

4- هزینه ی تحصیل رشته ی داروسازی در نیوزلند به چه صورت میباشد؟

با وجود اینکه شهریه و هزینه ی تحصیل این رشته نسبت به تعدادی از کشور های غربی پایین تر است اما برای دانشجویان بین المللی بسیار بالا است و حتی این دانشجویان نمیتوانند قبل از دریافت مجوز اقامت درخواست وام دانشجویی دهند.

5- آیا دانشجویان رشته ی داروسازی در نیوزلند اجازه ی کار دارند؟

بله-اجازه ی 20 ساعت کار در هفته را دارند و حتی در تعطیلات این زمان به 40 ساعت کار در هفته افزایش پیدا میکند.

6- رشته ی داروسازی در نیوزلند به چه زبانی ارائه میشود؟

از مزایای تحصیل رشته ی داروسازی در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی میتوان تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور نام برد

7- اعتبار مدرک داروسازی از دانشگاه های نیوزلند به چه صورت است؟

کیفیت مدارک بین المللی این دانشگاه ها به صورت جهانی اعتبار دارد و طبق سیستم آموزشی بریتانیا میباشد.

8- رشته ی داروسازی در نیوزلند چند سال طول میکشد؟

طول مدت تحصیل 4 سال میباشد.

9- پذیرش سال دوم رشته ی داروسازی در نیوزلند چگونه است؟

دانشجویان باید الزامات علوم درس بهداشت سال اول را تکمیل کنند و پذیرش باید توسط کمیته ی پذیرش داروسازی تععین شود.

10- برنامه های کاربردی پذیرش سال دوم رشته ی داروسازی در نیوزلند تحت چه عناوینی است؟

علوم بهداشت و درمان سال اول /دو یا چند سال تحصیل در دانشگاه

11- برای بدست آوردن پذیرش در گروه علوم بهداشت و درمان سال اول رشته ی داروسازی در نیوزلند دانشجویان باید چه شرایطی داشته باشند؟

در دوره ی علوم بهداشت سال اول در دانشگاه اوتاگو ثبت نام شوند./تمام مقالات توصیف شده برای دانشگاه اوتاگو البته دوره ی علوم بهداشت سال اول را به طور معمول با حداقل میانگین 65 % را گذرانده باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *