تجربه زندگی در روسیه

در ابتدا تجربه زندگی در روسیه ممکن است یک چشم انداز دلهره آور به نظر برسد اما این کشور شگفت انگیز می تواند تجربه یک تجربه واقعا منحصر به فرد باشد.روسیه 9 منطقه زمانی مختلف را پوشش می دهد، فدراسیون روسیه بزرگترین کشور در جهان است و مساحتی تقریبا دو برابر بزرگتر از آن که توسط ایالات متحده اشغال شده را پوشش می دهد. روسیه دارای جمعیت تقریبا 142 میلیون نفر است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و تجربه زندگی در روسیه

روسیه دارای تاریخ غنی و میراث فرهنگی گسترده است و این مسئله در موزه، معماری و بناهای تاریخی آن منعکس شده است. حومه شهری ناپايدار همچنين فرصتي را براي لذت بردن از شگفتي هاي طبيعي مانند ليبي باکال و کوه ها، بيابان ها، رودخانه ها و جنگل ها را فراهم مي کند.روس ها به فرهنگ غنی خود افتخار می کنند و در حالی که در روسیه زندگی می کنند ممکن است از شما دعوت به بحث در مورد بزرگترین هنرمندان، نوازندگان و نویسندگان کلاسیک حتی در موقعیت های کاری خود داشته باشند.روسیه کشوری است که پیشرفت قابل توجهی در اقتصاد دارد و این میزان فعالیت های غربی است که حضور در منطقه را نشان می دهد. چنین تحولاتی تعداد زیادی از مهاجران را به کشور آورده است که بسیاری از آنها در شهرهای شلوغ مسکو و سنت پترزبورگ مستقر هستند.مهاجرت به روسیه

 

مهاجرت به روسیه

زندگی در روسیه می تواند کاملا چالش برانگیز باشد. آب و هوا از لحاظ دما سخت است و بسیاری از شهرها دارای آلودگی بالایی هستند. همچنین میزان جرم نسبتا بالا و تعدادی از مسائل امنیتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. با این حال، اکثریت مهاجرانی که جهت اقامت سرمایه گذاری روسیه اقدام می کنند، قادر به پرداختن به یک سطح بالایی از زندگی هستند که به آنها امکان می دهد تا در توسعه هایی که دارای سطح بالایی از امنیت است، زندگی کنند. برای چنین مهاجرانی ، مسائل مربوط به بوروکراسی روسیه و خدمات ناکارآمد مشتری، تأثیر بیشتری بر زندگی روزمره آنها نسبت به خطرات امنیتی بسیار افراطی دارد.امکانات موجود برای مهاجرانی که در شهرهای بزرگ روسیه زندگی می کنند بسیار خوب است و دسترسی به مدارس بین المللی و مراکز بهداشتی درمانی بسیار مناسب است.

هزینه زندگی در روسیه

روسیه اغلب به عنوان گران قیمت ترین کشور در اروپا نامبرده می شود و به گفته بسیاری از تحلیل گران، این موضوع برای چند سال آینده ادامه دارد.با این حال، ممکن است برای مهاجران زندگی در روسیه مقرون به صرفه تر باشد با توجه به این که آنها از برخی امکانات لوکس که با خانه مرتبط است و به تصویب زندگی محلی استاندارد رسیده، بهره می برند. در حالی که مسکن در اینجا می تواند بسیار گران باشد، اقلام دیگر مانند مواد غذایی، حمل و نقل عمومی و بنزین کاملا قابل قبول است.وب سایت(توسعه گران مهر) برای زندگی در مسکو  فهرست جامعی از تمام هزینه زندگی در روسیه را دارد، از جمله مواد غذایی، غذا خوردن، حمل و نقل محلی و خصوصی، مدارس و آموزش و چندین هزینه دیگر.

فرصت های شغلی در روسیه

اقتصاد روسیه یکی از سریع ترین ها برای رشد در جهان است و بسیاری از شرکت های بین المللی در حال ایجاد عملیات معاملاتی در آن هستند، این امر به برخی از فرصت های شغلی برای مهاجرین کمک می کند.  اما این معمولا تنها از طریق انتقال شرکت های داخلی یا مشاغلی که توسط مهاجرین از کشور خود قبل از ورود به روسیه تامین می شود، در دسترس است. افرادی که به امید پیدا کردن کار در روسیه مهاجرت می کنند اغلب دچار مشکل می شوند. علاوه بر این، تأمین یک روادید کار مناسب می تواند یک روند طولانی و دشوار باشد.

تقاضای زیادی برای معلمان انگلیسی در روسیه وجود دارد و همچنین کمبود شغلی برای معلمان واجد شرایط وجود ندارد. با این حال مدارس در روسیه اغلب معلمان را به صورت پاره وقت استخدام می کنند و ممکن است حقوق خوبی را پرداخت نکنند. بنابراین برای افرادی که مایل به تدریس در روسیه هستند باید برای تأمین مالی بیشتر، بیش از یک پست کاری را داشته باشند.

زبان در روسیه

زبان رسمی روسیه روسی است و اگر زبان آموزان بتوانند برخی از زبان ها را یاد بگیرند، از مزایای اضافی  بهره مند خواهند شد. ترکی در برخی از مناطق نیز صحبت می شود. در حالی که تعداد کمی از روس ها انگلیسی صحبت می کنند و انگلیسی  اغلب در معاملات تجاری استفاده می شوند.مردم روسیه می توانند بسیار مهمان نواز باشند و شما ممکن است دعوت به بازدید از خانه های شان را ببینید. اگر این کار را بکنید، مراقب چیزی که ممکن است به شما بدهند باشید. وقتی بعنوان یک مهمان در خانه های روسی هستید حتما باید گل و یا نوشیدنی مورد علاقه را با خود هدیه ببرید.مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از بهترین شهر روسیه برای زندگی اطلاع دارند پس با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *