تجربه زندگی در اوکراین

به نظر می رسد بسیاری از مردم در مورد تجربه زندگی در اوکراین ، به خصوص به عنوان یک خارجی، کنجکاو هستند. هزینه زندگی در اوکراین به طور گسترده ای با توجه به منطقه و شهر متفاوت است. به طور طبیعی، شهرهای بزرگ مانند کیف و اودسا هزینه زندگی بسیار بالاتری نسبت به دیگر شهرهای کوچک مانند Lviv دارند. یک دانشجوی بین المللی باید مبلغ 150 تا 200 دلار در هر ماه برای هزینه های زندگی داشته باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تجربه زندگی در اوکراین

شهر اوکراین بسیار ارزان است. بسیاری از آپارتمان ها در بخش مرکزی کیف نیز مقرون به صرفه هستند، با این حال، افرادی که دوره طولانی مدت را در کیف صرف می کنند، متوجه این امر می شوند که در مقایسه با سایر پایتخت های اروپایی، کیف در واقع نسبتا ارزان است. حدود 20 درصد از مردم انگلیسی صحبت می کنند، پس یادگیری زبان (روسی و اکراینی) ضروری است که بسیار سخت است. اما هنگامی که اصول اولیه را یاد می گیرید، زبان برای شما دارای مفهوم می شود.

حمل و نقل در اوکراینفرهنگ در اوکراین متفاوت است. مردم اینجا هنوز بسیار سنتی و از لحاظ اجتماعی سرگرم کننده و راحت هستند. کیف پایتخت اکراین، یک شهر واقعا سرگرم کننده است که دارای کلوپ های بین المللی، رستوران های عالی و مکان های اجتماعی است. غذا در اوکراین فراوان و نسبتا ارزان است، خرید میوه ها و سبزیجات در فصل خود بسیار عالی می باشد. سوپرمارکت های بسیاری به صورت پراکنده در سراسر شهرها و همچنین کیوسک های کوچک بی شماری در محله ها وجود دارند.

حمل و نقل در اوکراین

حمل و نقل عمومی در اوکراین عالی است اما وضعیت آن از شهری به شهر دیگر متفاوت می باشد. مثلا اگر در شهرهای بزرگ هستید، گزینه های زیادی از جمله اتوبوس های شاتل، تراموا، اتوبوس های ترابری و حتی مترو در کیف و خارکا وجود دارد اما حتی در شهرهای کوچکتر می توانید از آنها در پایگاه های روزانه استفاده کنید. زندگی در اوکراین به طور کلی از هر شهر به شهری دیگر متفاوت است. حقوق مردم اوکراین تقریبا 60-80 دلار یا 1500-1800 گریونا (hriven) است. اوکراین کشور بسیار سردی است و اگر از سرما بیزارید، این کشور جای مناسبی برای شما نیست.

با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از شرایط مهاجرت به اوکراین به صورت کامل آشنا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *