بهترین کشور برای کار و تحصیل

در اسپانیا، دانشجویان بین المللی می توانند اجازه کار را برای مقامات محلی درخواست کنند تا حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنند، که می توان اسپانیا را جزء بهترین کشور برای کار و تحصیل دانست. این مجوز به دانشجویان اجازه می دهد تا در یک شرکت کار کنند که دانشجوی قرارداد کار نیمه وقت را امضا کرده است. این مجوز نمی تواند بالاتر از مدت ویزای دانشجویی باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط بهترین کشور برای کار و تحصیل

در ایالات متحده، هنگامی که شما ویزای F-1 خود را دریافت می کنید، که به دانش آموزان بین المللی داده شده است که یک برنامه تمام وقت در مدارس زبان، دبیرستان، دانشگاه ها و سایر موسسات آموزش عالی در آن کشور تحصیل خواهند کرد، حق کار برای حداکثر 20 ساعت در هفته می توانید داشته باشید. کار در دانشگاه به این معنی است که باید کار را برای موسسه ای که در آن تحصیل می کنید انجام دهید. همچنین با استفاده از ویزای F-1 شما قادر نخواهید بود که در خارج از پردیس دانشگاه کار کنید، مگر اینکه درخواست مجوز خدمات مهاجرت ایالات متحده را بدهید.

کار و تحصیل در انگلستان

اگر قصد ادامه تحصیل در انگلستان دارید، باید بدانید که در این کشور فقط اگر یک ویزا 4 درجه به شما داده شود، می توانید به عنوان یک دانش آموز کار کنید. این ویزا است که به دانشجویان بین المللی داده می شود که در مدت شش ماه یا بیشتر در انگلستان تحصیل می کنند. شما باید در نظر داشته باشید که اجازه کار در انگلستان بستگی به نوع دوره و موسسه که در آن شما مطالعه خواهید کرد.

شما فقط مجوز کار را دریافت خواهید کرد اگر، برنامه علاقه مند شما توسط یک موسسه که با بودجه دولتی و یا موسسه اجازه تحصیلات عالی تحصیل کرده است آموزش داده شود. مقدار ساعت هایی که می توانید کار کنید حداکثر 10 یا 20 ساعت در هفته در طول دوره مطالعه بستگی به نوع دوره ای که دنبال می کنید دارد. در طول دوره تعطیلات، تمام دانش آموزانی که دارای مجوز کار می باشند، مجاز به کار حداکثر تا 40 ساعت در هفته می باشند.

کار در استرالیا و آلمان

اگر تصمیم به کار در استرالیا دارید، ویزای دانشجویی به شما اجازه خواهد داد، در طول دوره تحصیلی 40 ساعت در هفته به صورت تمام وقت زمانی که در تعطیلات هستید کار کنید. مهم این است که شما بدانید که هنگامی که شما در استرالیا کار می کنید، کارفرمای شما باید یک جایزه رسمی یا توافقنامه ای را به شما بدهد، که حداقل هزینه ای را که در هر ساعت دریافت خواهید کرد و نیز شرایط کاری خود را تعیین کنید. حداقل دستمزد و شرایط کار حین تحصیل در استرالیا، توسط دولت تعیین می شود.

در آلمان شما قادر خواهید بود تا در حین تحصیل هم به صورت تمام وقت تا 240 روز در سال و یا به صورت نیمه وقت تا 120 روز در سال کار کنید. در صورت نیاز به کار بیشتر، شما باید درخواست ویژه ای را به آژانس اشتغال فدرال ایالتی که در آن تحصیل کرده اید و همچنین به مقامات مهاجرت درخواست کنید. شما همچنین می توانید بیش از 120 روز مجاز کار کنید، اگر کار را با موسسه ای که در آن تحصیل می کنید پیدا کنید. با این حال، برای انجام این کار، مجبور خواهید بود که مجوز را به مقامات محلی بفرستید.

تحصیل در فرانسه

به عنوان یک دانش آموز جهت تحصیل در فرانسه شما می توانید هم در دانشگاه و هم بیرون دانشگاه کار کنید، تا زمانی که یک کارت اقامت دارید و در یک موسسه ای تحصیل می کنید اجازه کار دارید. دانشجویان می توانند 35 ساعت در هفته کار کنند. در طول دوره تحصیلی شما قادر خواهید بود که به صورت نیمه وقت کار کنید، در حالی که در تعطیلات، شما می توانید تمام وقت کار کنید بدون اینکه بیش از حداکثر ساعت مجاز در سال باشد. در فرانسه، حداقل دستمزد کار در فرانسه 9،40 یورو در ساعت است. در نظر داشته باشید که شما باید تقریبا 20 درصد از حقوق شما را مالیات پرداخت کنید.

شما فقط می توانید در طول دوره های تعطیلات تا حداکثر 3 ماه به طور کامل کار کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زندگی در استرالیا و همچنین کار و تحصیل در دیگر کشورها با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *