بهترین دانشگاه های معماری فرانسه

Lisaa Paris یکی از بهترین دانشگاه های معماری فرانسه برای مطالعه طیف گسترده ای از دوره های مرتبط با معماری می باشد که دارای یک بخش معماری داخلی و طراحی اختصاصی است و آخرین امکانات و تکنولوژی را برای دانش آموزان مانند دستگاه برش لیزری فراهم می کند.دوره ی پایه ی 1 ساله و حدود 4 سطح عالی در معماری می تواند در اینجا مورد بررسی قرار گیرد که شامل معماری داخلی و طراحی دکور، طراحی متصل و طراحی جهانی است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در بهترین دانشگاه های معماری فرانسه

دانشگاه کنت، پاریس یکی از دانشگاه های بریتانیا است که برای تحصیل در فرانسه برای کارشناسی ارشد معماری آموزش داده می شود. دانش آموزان می توانند در معماری و طراحی شهری مطالعه کنند که به زودی به عنوان دوره MAUD خوانده می شود. دانش آموزان برای اولین بار در کالج کانتربری در انگلستان و سپس در دوره بهار در دانشگاه کنت واقع در پاریس تحصیل می کنند. بنابراین، یک تجربه شگفت انگیز میان فرهنگ این دانشگاه برای دانش آموزان به ارمغان می آید. در پردیس دانشگاه کنت پاریس ، تمام دوره ها به زبان انگلیسی آموزش داده می شود. دانشگاه همچنین دانشجویان را قادر می سازد تا فرهنگ فرانسوی را به خود اختصاص دهند. همچنین در دسترس بودن امکانات کتابخانه ای شگفت انگیز یکی از بهترین مراکز کتابخانه ای اروپا را رقم زده است.

دانشگاه معماری ENSA-V در فرانسه

 

دانشگاه معماری ENSA-V در فرانسه

ENSA-V مدرسه ملی معماری Versailles است و در میان 20 مدرسه دولتی معماری برتر قرار دارد و انتخاب مناسبی برای مهاجرت به فرانسه است. موسسه با هدف آموزش مسئولیت های معماران به منظور رفع نیازهای روز افزون معماران در جهان در حال کار است،که دوره های مختلف تحصیلات عالی مانند دیپلم تبلیغاتی، BA، MA، PhD و غیره را ارائه می دهد. هزاران دانش آموز در حال حاضر در این موسسه بسیار مشهور تحصیل می کنند. این یکی از 6 مدرسه در پاریس است که در مکان جغرافیایی جالبی قرار دارد. موسسه مدرک معماری را در یک دوره 3 تا 5 ساله ارائه می دهد. در طی دوره، دانش آموزان فرصتی شگفت انگیز برای کشف معماری باستانی و معماری مدرن را از طریق تحصیل در خارج از کشور ارائه می دهند.

دانشگاه بوردو در فرانسه

دانشگاه بوردو دوره های آموزشی در مطالعات معماری ارائه می دهد. این دوره ها به منظور آموزش معماران طراحی شده و آموزش به 3 دوره تقسیم شده است. در اولین چرخه مطالعات معماری، 3 سال تحصیل منجر به دیپلم در معماری می شود که مجوز آن را نیز می دهند. در دوره دوم، 2 سال تحصیل منجر به دیپلم می شود که مدرک کارشناسی ارشد را ارائه می دهد و در نهایت، دوره دکتری معماری 3 ساله در آزمایشگاه ENSA در دسترس است. این دانشگاه همچنین 2 هفته دوره آمادگی در مطالعات معماری برای دانش آموزان دبیرستانی را ارائه می دهد. برای درخواست دوره های تحصیلات تکمیلی، متقاضیان مبلغ 37 یورو را پرداخت می کنند که هزینه پردازش غیر قابل استرداد است. دانشگاه همچنین مصاحبه ای را برای انتخاب کاندیداهای مناسب انجام می دهد در حالی که هیچ آزمون پذیرشی وجود ندارد.

این مقاله به همت کارشناسان موسسه حقوقی برگزیدهاصطهباناتی(توسعه گران مهر) مهیا شده است و امید است که توانسته باشد، اطلاعاتی راجع به مهاجرت تحصیلی به فرانسه را در اختیار شما قرار دهد، جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پذیرش تحصیلی فرانسه می توانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “بهترین دانشگاه های معماری فرانسه

  1. مولود ابراهیمی فر گفت:

    سلام وقت بخیر من کارشناسی مهندسی شیمی و کارشناسی ارشدانرژی رو دارم میخواستم بپرسم ایا امکان تحصیل در رشته معماری داخلی در دانشگاه کنت رو دارم یا نه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل در فرانسه محدودیت سنی دارد و الزامات مربوط به خود را دارد. متاسفانه اطلاعات شما جهت ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *