بهترین دانشگاه حسابداری دنیا

حسابداری رشته ای پردرآمد در میان سایر رشته های علوم مدیریت و اقتصاد می باشد. فارغ التحصیلان رشته حسابداری همواره با بازار کار مناسبی روبرو هستند. دانشگاه های با کیفیتی در سراسر جهان، رشته حسابداری را تدریس می کنند. در این مقاله که به کوشش موسسه اصطهباناتی گردآوری شده به بررسی موارد زیر در ارتباط با بهترین دانشگاه حسابداری دنیا میپردازد:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • دانشگاه حسابداری هاروارد
  • دانشگاه حسابداری پنسیلوانیا
  • دانشگاه حسابداری کمبریج
  • دانشگاه حسابداری بنتلی
  • دانشگاه حسابداری بریستول
  • دانشگاه حسابداری ملبورن
  • دانشگاه حسابداری لوئیجی بوکونی
  • دانشگاه حسابداری پکن
  • دانشگاه حسابداری RMIT
  • دانشگاه حسابداری هیتوتسوباشی

برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاوران مجرب موسسه اصطهباناتی تماس برقرار کنید.

دانشگاه حسابداری هاروارد

دانشکده مدیریت و حسابداری Ivy League قدیمی ترین مدرسه آموزش عالی مدیریت و حسابداری در آمریکا است. این دانشگاه در سال 1636 تأسیس شده و فارغ التحصیلان مشهوری از جمله هشت رئیس جمهور آمریکا (مانند جان اف کندی و فرانکلین دی روزولت) و همچنین چهره های مهم در امور مالی، از جمله بیل گیتس، مایک بلومبرگ و… هستند. دانشگاه هاروارد از 13 دانشکده، از جمله مدرسه مدیریت و حسابداری که از سیستم های کتابخانه ای گسترده، منابع پیشرفته و اساتید بسیار متبحر تشکیل شده است. این دانشگاه یک مرکز علمی مهم در آمریکا است که رشته های مختلف را با کیفیت بالا ارائه می دهد. دوره های مختلف مالی و حسابداری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد. هزینه تحصیل حسابداری در دانشگاه هاروارد سالیانه حدود 30.000 دلار می باشد.

دانشگاه حسابداری پنسیلوانیا

رشته حسابداری در مدرسه معروف جهانی وارتون دانشگاه پنسیلوانیا با کیفیت بالایی تدریس می شود. در مقطع کارشناسی حسابداری خود یک آموزش کاملاً کلاس جهانی ارائه می دهد. امکانات این موسسه شامل دسترسی به منابع مطالعاتی نوآورانه دانشکده مدیریت، یک برنامه مطالعاتی انعطاف پذیر با فرصت هایی برای گذراندن درس در خارج از کشور می باشد. این دوره ها همچنین ترکیبی از حسابداری سنتی و درس هایی است که منعکس کننده سیر تحول حرفه ای رشته حسابداری می باشد، مانند تجزیه و تحلیل مالی، پیش بینی مالی و بازار بورس.

دانشگاه حسابداری کمبریج

کمبریج به عنوان یکی از برترین دانشگاه های جهان به دلیل داشتن کیفیت تحصیلات در سطح جهانی، اساتید معتبر دانشگاهی و تحقیقات سطح بالا شناخته شده است. دانش از نظر توانایی علمی، اخلاق کاری، هوش و انگیزه انتخاب می شوند. دانشجویان رشته های مالی دانشگاه کمبریج با اصول حسابداری و اصطلاحات مالی و همچنین تکنیک های تجزیه و تحلیل مالی آشنا می شوند. فارغ التحصیلان حسابداری دانشگاه کمبریج به لطف مهارت های بسیار زیادی که در دانشگاه دریافت می کنند، موقعیت های شغلی زیادی خواهند داشت و به راحتی استخدام می شوند. در واقع، کمبریج به طور منظم در میان سه دانشگاه برتر دنیا قرار دارد و هزینه تحصیل نیز حدود 35.000 دلار در سال هزینه خواهد داشت.

دانشگاه حسابداری بنتلی

دانشگاه بنتلی یک گزینه عالی برای دانشجویانی است که می خواهند در رشته حسابداری تحصیل کنند. بنتلی یک مدرسه غیرانتفاعی خصوصی با اندازه متوسط است که در شهر والتهام واقع شده است. این دانشگاه در میان بهترین موسسات دنیا قرار دارد. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه بنتلی در سراسر کشور کاملا شناخته شده می باشد.تقریباً 307 دانشجوی کارشناسی حسابداری در دانشگاه بنتلی تحصیل می کنند. فارغ التحصیلان برنامه حسابداری اظهار می کنند که متوسط دستمزد اولیه شغلی آن ها 58.700 دلار در سال بوده است.

دانشگاه حسابداری بنتلی

دانشگاه حسابداری بنتلی

دانشگاه حسابداری بریستول

دانشگاه حسابداری بریستول انگلستان با صعود در رتبه بندی دانشگاه های معتبر، در میان 100 دانشگاه برتر حسابداری و مالی در سال جاری قرار گرفته است که دارای شهرت علمی و ارائه نیروی کار حرفه ای است. دانشکده اقتصاد، حسابداری و مدیریت این دانشگاه در زمان بازگشایی موسسه تأسیس شده اند و اکنون بیش از 1200 دانشجو را در همه سطوح آموزش می دهند. دانشگاه حسابداری بریستول یک محیط آموزشی پویا و چالش برانگیز است که در آن طیف گسترده ای از مهارت ها و دانش را خواهید آموخت.

دانشگاه حسابداری ملبورن

با بررسی دانشگاه هایی که در میان 50 موسسه برتر حسابداری قرار دارند، دانشگاه ملبورن امسال از رتبه 14 به 10 صعودکرده و مکان دهم را با موسسه استرالیایی یعنی دانشگاه New South Wales (UNSW) تقسیم کرده است.دپارتمان حسابداری ملبورن مرکزی برای تربیت نیروهای حسابداری و صنعت (CAIP) است که متعهد به ایجاد و حفظ مشارکت پایدار با جامعه حسابداری و بازرگانی از طریق پروژه های تحقیقاتی، سخنرانی ها، همایش ها و سایر فعالیت ها شده است.

دانشگاه حسابداری لوئیجی بوکونی

در سال 2019 دانشگاه لوئیجی بوکونی ایتالیا از رتبه 33 به رتبه 29 پیشرفت داشته و درمیان بهترین موسسات حسابداری جهان قرار گرفته است.دانشگاه حسابداری لوئیجی بوکونی دوره های مختلفی را به زبان انگلیسی در حسابداری، امور مالی و موضوعات مرتبط تدریس می کند، مانند: کارشناسی ارشد حسابداری، مدیریت مالی و کنترل که هدف آن توسعه دانش فنی و روش های معتبر برای مشاغل حسابداری و امور مالی است. دانشکده حسابداری دانشگاه لوئیجی اهمیت ویژه ای برای فرایندهای ارتباط مالی، طراحی سیستم های اطلاعاتی مدیریت مدرن و استفاده از مدل های تحلیل مالی دارد.

دانشگاه حسابداری پکن

دانشگاه حسابداری پکن در میان 50 موسسه برتر حسابداری و رتبه بندی مالی قرار گرفته بود اما طی سال های اخیر دانشگاه پکن با شش پله صعود، اکنون رتبه 24 را در میان موسسات جهان دارد. دانشگاه حسابداری پکن در تمام شاخص ها امتیازات خود را بهبود بخشیده و برای ارائه نیروی انسانی با مهارت شهرت زیادی پیدا کرده است.برنامه های حسابداری و مالی در دانشکده مدیریت Guanghua ارائه می شود که یکی از معتبرترین و رقابتی ترین مدارس بازرگانی در آسیا است که 96 برنامه تحصیلی را به همراه دانشگاه های سراسر جهان در ایالات متحده، کانادا، اروپا و سایر نقاط آسیا ارائه می دهد.

دانشگاه حسابداری RMIT

دانشگاه RMIT بزرگترین دانشگاه استرالیا است که در فهرست 100 موسسه برتر حسابداری و امور مالی قرار دارد و در شاخص های مختلفی که برای رتبه بندی استفاده شده است، پیشرفت های چشمگیری داشته است.برنامه های حسابداری دانشگاه RMIT دقیق هستند و برای ورود به صنعت ساخته شده اند، همچنین برای آماده سازی دانش آموزان برای نیروی کار طراحی شده اند. مدرک کارشناسی بازرگانی (حسابداری) RMIT که عمدتاً در ساختمان آکادمیک Swanston تدریس می شود، گزینه های مختلفی چون کارآموزی در شرکت های معتبر، کنفرانس های جهانی و پروژه های تحقیقاتی را به دانشجویان ارائه می دهد.

دانشگاه حسابداری RMIT در استرالیا

دانشگاه حسابداری RMIT در استرالیا

دانشگاه حسابداری هیتوتسوباشی

اولین دانشگاه برتر برای حسابداری و امور مالی در آسیا، دانشگاه هیتوتسوباشی ژاپن است. این موسسه، یک دانشگاه ملی واقع در توکیو با محوریت علوم اجتماعی و اقتصادی می باشد.دانشگاه هیتوتسوباشی برنامه درسی دانشکده بازرگانی و مدیریت خود را به عنوان “علوم اجتماعی کاربردی تجارت و بازار” ارائه می دهد؛ زیرا برنامه های آن دانش نظری در زمینه های مدیریت، حسابداری، بازاریابی و امور مالی را برای شما فراهم می کند.

با مطالعه مقاله فوق نسبت به دانشگاه هایی که جزو بهترین موسسات حسابداری هستند آگاهی کسب کردید. این دانشگاه ها شامل دانشگاه حسابداری هیتوتسوباشی، دانشگاه حسابداری بریستول، دانشگاه حسابداری RMIT، دانشگاه حسابداری ملبورن، دانشگاه حسابداری بنتلی، دانشگاه حسابداری کمبریج، دانشگاه حسابداری هاروارد و… هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب موسسه اصطهباناتی تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین دانشگاه حسابداری دنیا

1- هزینه تحصیل در دانشگاه های حسابداری دنیا چقدر است؟

هزینه تحصیل دانشگاه های حسابداری در دنیا بین 1000 دلار تا 50.000 دلار می باشد.

2- آیا دانشگاه های حسابداری امتحان ورودی دارند؟

خیر، هیچ یک از دانشگاه های حسابداری در دنیا آزمون ورودی ندارند.

3- زبان تحصیل در دانشگاه های حسابداری چیست؟

زبان تحصیل دانشگاه های حسابداری به تناسب کشوری می باشد که موسسه آموزشی در آن قرار گرفته است.

4- آیا برای ورود به دانشگاه های حسابداری مدرک آیلتس لازم است؟

بله، برخی از دانشگاه های حسابداری در دنیا مدرک آیلتس را می خواهند.

5- آیا دانشگاه های حسابداری در دنیا مورد تأیید وزارت علوم ایران هستند؟

بله، برخی از دانشگاه های حسابداری معتبر مورد تأیید وزارت علوم هستند.

6- هزینه زندگی دانشجویی برای تحصیل در دانشگاه های حسابداری چقدر است؟

هزینه زندگی دانشجویی در کشورهای مختلف متفاوت است و در حدود 300 تا 3.000 دلار می باشد.

7- آیا دانشگاه های حسابداری اعتبار علمی دارند؟

بله، دانشگاه هایی که درمیان 1000 موسسه برتر قرار دارن از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

8- آیا دانشگاه های حسابداری آمریکا گران هستند؟

بله، دانشگاه های حسابداری آمریکا جزو گرانترین موسسات آموزشی دنیا هستند.

9- آیا دانشگاه های حسابداری بورسیه تحصیلی دارند؟

بله، هر دانشگاه با توجه به شرایط خود، بورسیه هایی را در نظر می گیرد.

10- آیا می توان به زبان انگلیسی در دانشگاه های حسابداری تحصیل کرد؟

بله، تعداد زیادی از دانشگاه های حسابداری به انگلیسی تدریس می شوند.

11- دانشگاه های حسابداری چه مقاطعی برای تحصیل دارند؟

مقاطع تحصیلی دانشگاه های حسابداری شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *