انیستیتو هوانوردی مسکو

موسسه هوانوردی مسکو تاسیس شده در سال 1930 و یک موسسه آموزش عالی واقع در کلان شهر مسکو است. موسسه هوانوردی یا حمل و نقل هوایی مسکو (MAI) رسما از طریق دولت معتبر است و توسط وزارت آموزش و تحقیقات فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته می شود. آموزش در انیستیتو هوانوردی مسکو به زبان روسی انجام می شود. کلاس های زبان روسی برای دانشجویان خارجی در کالج پیش دانشگاهی، سازگاری بیشتری را برای آنها فراهم می کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

خدمات انیستیتو هوانوردی مسکو

موسسه حمل و نقل هوایی مسکو (MAI) دوره ها و برنامه های آموزشی به رسمیت شناخته شده ای را با درجه های تحصیلی مانند مدرک لیسانس در زمینه های مختلف مطالعه، ارائه می دهد. MAI چندین محل دانشگاهی و امکانات و خدمات را برای دانش آموزان از جمله کتابخانه و خدمات اداری فراهم می کند. موسسه حمل و نقل هوایی مسکو یکی از برجسته دانشگاه های هوافضا در فدراسیون روسیه است. آموزش در MAI شامل 30 برنامه کارشناسی، 11 برنامه کارشناسی ارشد و 9 برنامه آموزش متخصص است.

فارغ التحصیلان دانشگاه هوانوردی مسکو

فارغ التحصیلان دانشگاه هوانوردی مسکو

از زمان تأسیس دانشگاه هوانوری جهت تحصیل در روسیه، بیش از 160،000 متخصص از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. آنها شامل طراحان عمومی تا مدیر کل، سرپرستان سازمان های پژوهشی و طراحی هوافضا و سایر صنایع، دانشگاهیان و اعضای متقاضی آکادمی علوم روسیه، فضانوردان، خلبانان آزمایش هواپیما، قهرمانان المپیک، قهرمانان جهان در ورزش های مختلف، سیاستمداران برجسته، سفیران و روسای موسسات و بنگاه های بزرگ بانکی هستند. MAI تنها دانشگاهی در جهان است که دارای گواهینامه و مجوز توسعه هواپیماهای سبک است. این موسسه تاکنون بیش از 20 نوع مختلف هواپیما را طراحی و توسعه داده است. MAI دارای بیش از 120 آزمایشگاه علمی، مراکز کامپیوتری متعدد، 12 مرکز تحقیقاتی و آموزشی، هفت مرکز منابع و 3 دفتر طراحی است. هشت ماهواره کوچک ذکر شده، توسط دانشجویان دفتر طراحی MAI پایه ریزی و راه اندازی شده اند.

آموزش در دانشگاه هوانوردی مسکو

موسسه دولتی حمل و نقل هوایی مسکو (MAI) یکی از بزرگترین دانشگاه های فنی عالی در روسیه است. در سال 1930 بر مبنای چندین کالج درگیر در فن آوری هواپیما در دانشگاه های مختلف کشور، تأسیس شد. از آن به بعد تاکنون حدود صد هزار دانشجو از MAI فارغ التحصیل شده اند. در واقع هیچ سازمان حمل و نقل هوایی در روسیه وجود ندارد که شما نتوانید یک فارغ التحصیل MAI را مشغول به کار در آن ببینید. در میان آنها در حال حاضر شناخته شده ترین ها، در حوزه هواپیما و طراحی فضایی هستند. MAI شامل یازده دانشکده: مهندسی هواپیما، موتورهای پرواز هواپیما، سیستم های کنترل، اطلاع رسانی و الکترومکانیکی، پرواز وسایل نقلیه رادیو و الکترونیک، اقتصاد و مدیریت، فضاپیمایی، رباتیک و سیستم های اطلاعاتی، ریاضیات کاربردی و فیزیک، مکانیک کاربردی و انسانیت می باشد.

تخصص های هوانوردی دانشگاه MAI

MAI دارای مجوز رسمی برای آموزش مهندسان کارشناس تقریبا در چهل تخصص (گاهی اوقات هر کدام با چند تخصص) و همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد در بیش از 60 تخصص است. فن آوری های هوایی، موشک و فضا در روسیه همواره با بالاترین سطح جهانی قابل مقایسه است. تا حدودی به علت سیستم آموزش عالی، MAI دارای آزمایشگاه های است که مجهز به نمونه های روز افزون هواپیما (شامل Su-27)، موتورهای هواپیما، وسایل نقلیه فضایی، سیستم های کنترل، هواویک، رادیو الکترونیک و غیره هستند.

موسسه حمل و نقل هوایی مسکو در حال گسترش همکاری با دانشگاه های خارجی و موسسات تحقیقاتی است. این دانشگاه یک عضو از IAF می باشد و از برنامه های بورس studenVexpert با فرانسه، فنلاند، آلمان، بریتانیا، نروژ، ایالات متحده آمریکا، هند، برزیل و دیگر کشورها پشتیبانی می کند. معمولا دوره آموزش و پرورش در  این موسسه 5 سال و 6 ماه برای دانش آموزان تمام وقت و 5 سال و 10 ماه برای دانش آموزان نیمه وقت است. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را در زمینه تحصیل و همچنین مسکن دانشجویی مسکو در اختیار شما قرار دهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *