افتتاح حساب بانکی در روسیه

روسیه یک کشور بزرگ است و تقریبا دو برابر زمین های ایالات متحده آمریکا می باشد. در میان جمعیت 142 میلیون نفری آن، تعداد زیادی از مهاجران وجود دارد که عمدتا در اطراف شهرهای بزرگ مسکو و سنت پترزبورگ زندگی می کنند. اگر شما قصد سفر به روسیه دارید، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید، افتتاح حساب بانکی در روسیه می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط افتتاح حساب بانکی در روسیه

برای باز کردن یک حساب بانکی در روسیه به چه مدارکی نیاز داریم؟ انواع مختلفی از حساب های بانکی وجود دارد. برای باز کردن حساب بانکی ساده در روسیه (بدون امکانات اعتباری)، فقط گذرنامه شما مورد نیاز است. با این حال، اگر می خواهید یک حساب بانکی با خدمات اضافی داشته باشید، از شما خواسته می شود به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • شناسه عکس (ایده آل گذرنامه)
  • مجوز اقامت معتبر
  • اثبات آدرس در روسیه (قبض ابزارهای اخیر معمولا قابل قبول است)
  • برای افتتاح برخی از حساب ها نیز ممکن است نیاز به یک مرجع از کارفرمای شما باشد.

حساب بانکی در روسیه

آیا می توانم یک حساب بانکی را از خارج از کشور باز کنم؟ اگر چه شما می توانید فرآیند باز کردن حساب بانکی را از خارج از کشور شروع کنید، ولی اکثر بانک ها نیاز به بازدید از یک شاخه و ارائه نمونه امضا برای فعال سازی حساب کاربری خود را دارند. هنگامی که بانک خود را انتخاب کرده اید، می توانید اطلاعات مربوط به روند مربوطه را بیابید.حساب بانکی در روسیه

در بسیاری از موارد، می توانید قبل از حضور در بانک به صورت شخصی در هنگام ورود به روسیه شروع به تکمیل درخواست آنلاین کنید. برای هر کدام از حساب هایی که درخواست می کنید، در جایی جزئیات حساب شما به صورت دائم نگهداری می شود. اگر زمانی نیاز به ایجاد تغییرات در حساب خود داشتید، مجبورید دوباره از شاخه خاصی بازدید کنید، بنابراین یک مکان مناسب را انتخاب کنید.

بانک های بین المللی در روسیه

کدام بانک را باید در روسیه انتخاب کنید؟ روسیه دارای یک شبکه بانکی پیشرفته با دسترسی آسان از دستگاه های خودپرداز است. بسیاری از بانک های بین المللی بزرگ در روسیه فعال هستند. اگر زمان و صبر داشته باشید، باز کردن حساب بانکی در یکی از شهرهای بزرگ نباید خیلی دشوار باشد. Sberbank Sberbank بزرگترین بانک روسیه است که به راحتی می تواند یک شاخه را پیدا کنید. شما می توانید یک حساب را باز کنید، یک کارت پرداخت دریافت یا به سایر محصولات مانند وام جهت کار در روسیه دسترسی پیدا کنید.

بعضی از خدمات همچنین دارای حق بیمه و یک کارت وفاداری هستند. Rosbank به عنوان بخشی از گروه Société Générale ،Rosbank برای ارائه خدمات به مشتریان بین المللی مناسب است. بانک داری تلفن همراه به زبان انگلیسی، فرانسوی و نیز روسی می باشد. در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما در کلیه امور از جمله شرایط مهاجرت به روسیه می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *