ارزان ترین شهر های دنیا

دریافت اقامت مکزیک نسبتا ساده است، اما بسیاری از مردم زندگی در مکزیک را دوست ندارند. شما می توانید 180 روز با ویزای توریستی در مکزیک بمانید. مکزیک یکی از ارزان ترین شهر های دنیا به حساب می آید و همچنین مراقبت های بهداشتی در این شهر مقرون به صرفه است. هزینه زندگی در مکزیک مقرون به صرفه است مثلا نرخ تاکسی 2 تا 3 دلار می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ارزان ترین شهر های دنیا

نیکاراگوئه بهترین ارزش کلی در آمریکا را دارد. زیرساخت ها به طور مداوم بهبود می یابند، اما بسته به آنچه که با ارز مبادله ای شما اتفاق می افتد، قیمت ها در چند سال گذشته هم مساوی هستند یا کاهش یافته اند. زوج ها باید در ماه حدود 2000 دلار هزینه کنند،تا یک زندگی عادی را تجربه کنند. وعده های غذایی که مردم محلی می خورند، ارزان هستند. در اینجا خانه و محل سکونت ارزان و به آسانی در دسترس است. مراقبت های بهداشتی ارزان قیمت در خارج از ماناگو خوب نیست. برای دریافت اقامت به عنوان ” بازنشستگی ” اینجا فقط باید 45 سال داشته باشید.

هزینه زندگی در پرتغال

بسیاری از کشورهای دیگر در آمریکا وجود دارند که در آن شما می توانید با نیمی از آنچه که اکنون هزینه می کنید، زندگی کنید. گواتمالا و هندوراس بسیار ارزان هستند، هرچند هر دو کشور از بی امنیتی رنج می برند. کشور پرتغال یک مقصد واقعی اروپای غربی است که آب و هوای گرم و آفتابی را نیز در سال دارد.

با توجه به بحران اقتصادی پایدار و اقتصاد ضعیف تر نسبت به برخی کشورهای دیگر هزینه زندگی در پرتغال کمتر از اسپانیا است، همچنین نصف هزینه زندگی در فرانسه یا انگلستان می باشد. با وجود این، شما می توانید تمام مزایای کلاسیک اروپایی مانند غذا، معماری جالب، آب از طریق شیر و مراقبت های بهداشتی خوب دریافت کنید.

زندگی در کلمبیا

پزوی کلمبیا بین 2900 و 3.200 به دلار معامله شد. Medellin برای چند سال گذشته یک منبع مالی است و نشانه هایی وجود دارد که در آینده تغییر خواهد کرد. مراقبت های بهداشتی به طور کلی خوب است. اقتصاد در این کشور خطرناک است، هر چیزی که وارد می شود دارای مالیات 100٪ و بالاتر می باشد. پرو به هر دلیلی یک مقصد توریستی فوق العاده محبوب است. غذای خوب، مناظر متنوع و بسیاری از فرصت های کسب و کار گردشگری در این کشور وجود دارد. اما هزینه زندگی در پرو کمی بیشتر از اکوادور است. دیگر کشور های ارزان اروپا شامل: مجارستان، بلغارستان، رومانی نیز می باشد.

اگر اطلاعات بیشتری را در زمینه ارزانترین کشور اروپایی برای زندگی را می خواهید، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *