ارزانترین کشور برای تحصیل و زندگی

در آلمان آموزش با کیفیت برای همه ارائه می شود. آلمان یکی از مهم ترین اهداف تحصیل در خارج از کشور در اروپا است، زیرا دانشگاه های آلمان به خاطر آموزش و پرورش در سطح جهانی و فرصت های تحقیقاتی پیشرفته، که به عنوان بخشی از برنامه های کارشناسی ارشد ارائه می شوند، شناخته شده است. در ادامه مقاله به ارزانترین کشور برای تحصیل و زندگی اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ارزانترین کشور برای تحصیل و زندگی کدام است

ایتالیا یک کشور مقرون به صرفه برای زندگی و تفریح است (با توجه به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی)، جای تعجب نیست که این کشور هر ساله هزاران نفر دانشجویان و گردشگران بین المللی را جذب می کند. شهرهای بزرگ ایتالیا شامل: رم، میلان، فلورانس و بولونیا است. در ادامه به هزینه زندگی در ایتالیا اشاره شده است:

  • هزینه تحصیل در ایتالیا: 850 تا 1000 یورو در سال (در دانشگاه های دولتی)
  • هزینه های کلی زندگی در شهرهای بزرگ: 700 تا 1.100 یورو در ماه
  • هزینه های کلی زندگی در شهرهای دانشجویی (پیزا، پدیو، تورین): 600-950 یورو در ماه
  • هزینه ها عبارتند از مسکن، غذا، حمل و نقل عمومی، سفر محلی و یا سرگرمی و تفریح

هزینه زندگی در اسپانیا

اسپانیا کشوری جذاب برای دانشجویان بین المللی است، این جذابیت به دلیل آب و هوای مدیترانه، مردم محلی دوستانه، قیمت های مقرون به صرفه و بدون در نظر گرفتن فرصت یادگیری مهارت های زبان اسپانیایی است. با بیش از هفتاد دانشگاه، شما احتمالا یک مدرک و دانشگاه مناسب در اسپانیا را پیدا خواهید کرد.

هزینه زندگی در اسپانیا

تمام هزینه زندگی در اسپانیا که در ادامه آمده است شامل قبوض غذا، فعالیت های اجتماعی و حمل و نقل می شود. در برخی از شهرهای اسپانیا با این مبلغ، شما همچنین می توانید هزینه های اقامت را پوشش دهید.

  • میانگین هزینه تحصیل در اسپانیا: 1.000 یورو در سال (در دانشگاه های عمومی، برای دانشجویان بین المللی)
  • هزینه های کلی زندگی: 600 تا 1000 یورو در ماه

هزینه زندگی در آلمان

در آلمان، حدود 300 دانشگاه (که 10 دانشگاه برتر در سراسر جهان در آن قرار دارند) وجود دارد و بیش از 900 رشته و مدرک کارشناسی ارشد بین المللی را انتخاب می کنید. هزینه زندگی در آلمان در مقایسه با شهرهای دیگر اروپا بالاتر است، اما در کل کشور بسیار مقرون به صرفه ای است. هزینه های کلی زندگی زیر شامل مسکن، اسکناس غذا، فعالیت های اجتماعی و حمل و نقل عمومی می شود:

  • میانگین هزینه تحصیل در آلمان: 0 یورو در سال (در دانشگاه های عمومی)
  • هزینه اداری سالانه: 100-200 یورو در سال
  • هزینه های کلی زندگی: 700-1100 یورو / ماه

زندگی در فرانسه

فرانسه یک مقصد بین المللی است. شرایط مناسبی برای زندگی در این کشور وجود دارد، در ادامه به هزینه زندگی در فرانسه اشاره شده است:

  • هزینه تحصیل در فرانسه: 200 تا 300 یورو در سال
  • هزینه های کلی زندگی عبارتند از مسکن، غذا، بازدید های محلی و سرگرمی و حمل و نقل: 700 – 950 یورو در ماه
  • دکترا در مهندسی پزشکی هزینه کمی بالاتر از 450 تا 600 یورو در سال است.

اگر اطلاعات بیشتری را در زمینه های گفته شده می خواهید مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “ارزانترین کشور برای تحصیل و زندگی

  1. غلامحسن نعمتی گفت:

    سلام
    من 44 ساله متاهل و دارای دو فرزند دانش اموز هستم . دارای ارشد روانشناسی از دانشگاه ازاد با معدل 17 و دارای مدرک ایلتس هستم ، ضمنا” 12 سال سابق کار مرتبط دارم . لطفا در خصوص ادامه تحصیل یا اقامت در اروپا راهنمایی فرمایید .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید. از این طریق همسر و فرزندان شما همزمان به سوئد می آیند و امکان تحصیل نیز به فرزندان شما داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *