اجاره خانه در وینیپگ

وینیپگ در مرکز جغرافیایی کانادا و آمریکای شمالی قرار دارد. شهر وینیپگ، پایتخت مانیتوبا است این شهر از شرق به انتاریو، از غرب به ساسکاچوان و داکوتای شمالی و مینه سوتا در جنوب نزدیک است. این شهر تنها از 100 کیلومتر (62 مایل) از مرز ایالات متحده فاصله دارد. وینیپگ از طریق شرق و غرب از طریق بزرگراه Trans Canada به راحتی قابل دسترس است. در ادامه مقاله به اجاره خانه در وینیپگ اشاره کرده ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اجاره خانه در وینیپگ

وینیپگ کانادا یک شهر فرهنگی متنوع با بیش از 100 زبان و ملیت در سراسر منطقه است. وینیپگ با تجربه های زمستانی منحصر به فرد، صحنه های هنری، جشنواره های رنگارنگ و محله های شناخته شده و همچنین فضاهای سبز بسیار شناخته شده است. این شهر دارای بیش از 1100 رستوران و همچنین جاذبه های متعدد در سطح جهانی، موزه ها، تئاتر، سالن های ورزشی و باشگاه های شبانه است. وینیپگ 7350 اتاق در هتل ها در سراسر شهر دارد که 2150 اتاق را در مرکز شهر قرار دارد.

زندگی در وینیپگ

تصمیم گرفتن برای اجاره کردن یا خرید املاک در کانادا و شهر وینیپگ بستگی به شیوه زندگی و درآمد شما دارد. هر دو انتخاب ممکن است در یک نقطه خاص در زندگی شما بهتر باشد. افراد زیادی نسبت به این قضیه فکر می کنند، ما می خواهیم به شما نشان دهیم که این انتخاب آسان تر از همیشه است و به راحتی می توانید تصمیم بگیرید.

زندگی در وینیپگ

اجاره آپارتمان در کانادا و شهر وینیپگ به طور قطع می تواند برای کسانی که نمی خواهند در یک مکان برای مدت طولانی زندگی کنند و یا شاید قصد داشته باشند که در آینده مهاجرت کنند، بهتر باشد. اشتباه بسیاری از مردم این است که فکر می کنند اجاره ارزان تر یا مقرون به صرفه تر است در برخی موارد هزینه های خرید کاملا قابل مقایسه و اغلب حتی بهتر است.

وام مسکن در وینیپگ

هنگامی که شما بخواهید خانه ای را اجاره کنید، باید از قبل هزینه ماهیانه را پرداخت کنید. در صورتی که می توانید از آن پول برای پرداخت وام مسکن در کانادا استفاده کنید و به ایجاد درآمد برای خود و خانواده تان کمک کنید. پرداخت ماهانه وام مسکن در خانه شهری می تواند 1210 دلار باشد، در حالی که اجاره در شرق وینیپگ در خانه ای 3 اتاقی مشابه، 2.5 حمام در 1217 متر مربع می تواند 1500 دلار در ماه اجاره داشته باشد. هنگامی که شما یکی از خانه های خود را در The Gateway در روستای Devonshire خریداری می کنید، به جای هزینه ماهانه برای پارکینگ، حیاط و فضای خصوصی دارید و می توانید از آن استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *